Ahhh ik keek net de nieuwste vlog van Co (with the flow) en ik vind het einde met Jordan zo liefdevol en verdrietig tegelijk. Heel knap hoe ze zo volwassen omgaan met de situatie
Ohhh guys… dat janken van geluk van de huismuts. Ik kon het niet aan!
De tafel snap ik ook niet…
Het dressoir is prachtig! Ik heb even op de site van de winkel gekeken en daar wordt het dressoir ook gestyled met zo’n boekstandaard-ding. Lekker origineel dus
En dan pip maar schreeuwen ‘Rosie moet in mijn auto!’ Het was teveel voor mij.
Ja dat dressoir! Vind ik tot nu toe het allermooiste!
Dat gejank trok ik ook echt niet. Zo lekker materialistisch om in je badkamer te gaan staan janken van geluk en dat te filmen.
@Shaaar HAHAHA, ik dacht nog: deze vrouw heeft echt niets om over te huilen ofzo. Maar ik dacht dat ik misschien stiekem gewoon misgunde…
Oh ik heb geen idee waar ze woont in België hahah, maar mooi is het zeker!
Nee. Maar hij zegt zelf dat hij dat niet erg vindt en blij is dat Rachel het doet (bron: een van hun videos)
Uwlch ja dat huilen ging me ook te ver en dat beuken van pip op die nieuwe vloer ook. En alleen maar schreeuwen schreeuwen schreeuwen rosie moet NU in mijn auto mama mama mama
Dit was echt mijn meest lievelingsblogger ooit. Altijd goede artikelen. Niets snel, snel afgeraffeld. Zaken echt onderzocht en onderbouwd. Ook een zeer volwassen, wijze kijk op alles.
Echt het verschil met artikels van andere bloggers viel altijd zo op.
Maar begrijp natuurlijk ook dat ze gestopt is.
Hopelijk lukt het met haar boek.
Ja zij was ook mijn favoriet!
Maar jij hebt ook een afgeronde interieuropleiding, oh wacht…
Omg ja deargoodmorning is dat die chick die elke dag om 7:00 ging trainen met zo’n irritante verhalen erbij?
Ik denk dat het een grapje is. De huismuts heeft ook geen afgeronde opleiding, maar geeft wel advies in een masterclass.
Haha yes!
Ik heb Twan gesproken over wandellust!!!
Vertel!
Spill the tea sis
Deze cliffhanger kan echt niet
Ik vind het nog steeds leuk om de Huismuts te kijken en gun haar ook haar nieuwe huis. Mooi ingericht. Stoor mij alleen aan de manieren van Pip. Ik snap dat zij daar zelf niks aan kan doen want ze is een kind. Het komt denk ik door die constante camera op haar hoofd dat ze echt manieren aanleert om op te vallen. En idd dat geschreeuw in hun nieuwe huis en stampen op die vloer. En zij corrigeren dat gewoon niet. Ben benieuwd hoe zo’n opvoeding uitpakt als ze groter wordt en hoe ze zich bij anderen gedraagt. Maar goed, indirect steun ik het wel want ik blijf het kanaal kijken…
Oeps sorry! Hij gaf aan dat sint de titel van haar boek zou aanpassen, maar dat is niet gebeurt en daar was hij wel verbaasd over! Dus dat was het haha