Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Zij wordt altijd hier besproken dus prima denk ik

Ik vind het juist tot nu heel saai ogen, die kleurencombi’s ook vooral. En zo doorsnee vtwonen. Krijg er echt museum vibes van, alsof je er niet in ‘mag leven’. Ben wel benieuwd naar 't eindresultaat

1 like

Sorry ik had verder moeten kijken dan mijn neus lang is
Maar die is geen 1,5 meter dus was bang dat ik dan in iemands aura zou komen

2 likes

Ben echt fan van de en suite badkamer, maar verder is het nmsvpe. Vind het een beetje een overdo met en messing, en zwart, en sierlijsten, en behang.

10 likes

Eens, vind die gang ook niks, net een hotel

5 likes

Ik vind het ook allemaal heel trendgevoelig. Misschien meoten we wen soort toto maken met wanneer dit weer allemaal op de schop gaat.

12 likes

Ja ik volg ze nog! Omdat ik nog steeds gefascineerd ben door het regime wat ze uitvoert op die kinderen :joy: de mijne blijft echt geen seconde liggen als ik een luier moet verschonen en bij haar liggen er gewoon 4(!) keurig op een rijtje stilletjes te wachten.

1 like

Ik zet in op 9 maanden voordat er een groot meubel (dressoir, eettafel, eettafelstoelen of bank) vervangen wordt.

7 likes

Volgens mij is gewoon de samenwerking verbroken. Ook met fitwithmarit (zij is trouwens ook echt leuk om te volgen, vind haar heel ‘echt’), dus volgens mij heeft B&F gewoon een voorjaarsschoonmaak door hun influencerlijst gedaan

1 like

Gewoon, wanneer de volgende spondeal zich aandient :wink:

2 likes

Hier werd toch ook wel eens gesproken over Lindsay Vallen? Ze is weer gestart met insta: Lindsayschrijft :blush:

8 likes

Eigenlijk vind ik Rachel helemaal niet leuk… Ben wel benieuwd naar de hometour, die ga ik zeker kijken.

8 likes

Misschien Celine van Nice Family? Zijn vooral gezinsvlogs met haar man en schattige zoontje van 1 jaar. Ook shopping video’s maar daar vind ik zelf persoonlijk niks aan.

Pauline vind ik heel leuk omdat ze zo ‘normaal’ en relatable is en mij suuuuuper vriendelijk en lief lijkt.

1 like

Ik vind het huis zelf en hoe ze het hebben aangepakt over het algemeen mooi, maar vind de kleurentoon in de leefruimte zo monotoon, ook met dat gigantisch kleed op die toch al zo mooie vloer. Zag net op insta story hoe ze een gigantische zware tafel binnen loodsten en die leek me met die zware zwarte poot dan echt weer te botsen met de rest van hun leefruimte. Wie weet is het mooier als we een totaalbeeld zien, maar voorlopig ben ik nog niet overtuigd van onze interieur styliste :wink: Het irriteert me ook gewoon dat quasi alles gespond/met korting verkregen is en het dus wellicht binnen een half jaar weer grotendeels vervangen wordt met een gigantische gemakzucht alsof dat de normaalste zaak ter wereld is.

1 like

Wat ik uit een ander filmpje opmaak is dat b&f niet langer wil werken met influencer specifieke kortingscodes + de influencers een deel willen geven van de opbrengst daarvan. Om die reden zijn ze met samenwerkingen met heel veel influencers gestopt (veelal uit het fitgirl-tijdperk, zoals lienke de jong van deargoodmorning ook)

1 like

Ja, ze hebben geloof ik helemaal geen samenwerkingen meer met influencers.

Ik zei dat van bizar hard ja, en ik heb mijn vriendinnen nog nooit op die manier horen huilen, mezelf alleen toen ik echt in de allerdiepste put zat en ‘t voelde ook alsof het vanuit mijn tenen kwam, ik heb mijn ouders nog nooit zo zien huilen, niemand van mijn familie, zelfs niet bij sterfgevallen. Voor mij is dit echt standje max. ja. Dus dan hebben wij niet dezelfde graadmeter want ik vind dit alles behalve ‘gewoon verdrietig’.

6 likes

Youtube is natuurlijk openbaar, maar ik zou het wijs vinden als ze het daar niet op zo’n manier met leerlingen over heeft. Ik zou me ongemakkelijk en zelfs soort van verplicht voelen om vlogs te kijken, wanneer mijn docent zou vragen of ik haar vlogs heb gezien. Alsof ik haar teleur zou stellen als ik niet gekeken had.

(Maar is best complex, want ik weet ook dat veel leerlingen mijn blog en/of Insta volgen en van alles zien, zeker omdat ik kan zien wie mijn stories bekijkt. Maar ik wacht altijd tot ze zelf zeggen: “ja ik had in je blog gelezen dat…” en dan reageer ik altijd een beetje quasi-verrast alsof ik geen ideeee had.)

Overigens toch even gezocht naar die video van Charlotte, lijkt me wel een lieve meid! En bedacht me dat het ook kan zijn dat haar leerling vroeg: “Juf, hoe gaat het met je liefdesvedriet?”

Vind dat ze er wel netjes over praat. Misschien wat gedetailleerd maar ook slim dat ze erkent dat dat misschien gek om te zien was voor de leerlingen.

Tot zover mijn onderzoek.

2 likes

Ja de huizen in die wijk zijn echt moooooi.
Vind 't leuk om haar te volgen nu ze in DB woont

1 like

Ik dacht dat YouTube geen video’s met kinderen erin wilde promoten en/of ervoor wilde betalen? Ik krijg al dagen als advertentie bovenaan een video van Darcy met vragen aan die kinderen en er staat ook adv. onder??

Net als dit van Linda, heb die van Darcy net aangegeven als ongepast dus die is weg haha.

1 like

Ik snap ook echt niks van die tafel. Alles zo licht en slank en dan zo’n gigantisch grove donkere tafel. Ben erg benieuwd hoe het staat

5 likes