Optimel is de hemel op aarde natuurlijk, amen.
Hij mag niet in de vaatwasser toch? Die van mijn broer was helemaal vervormd eruit gekomen haha!
Geen idee eigenlijk haha ik heb geen vaatwasser
Hij mag wel in de vaatwasser
Ahh top, dan hadden wij toen pech denk ik
Zij heeft ook altijd haar spon-stem op he? Alles is HEEERLIJK, ECHT ZO LEUK, GENIETEN HOOORRR.
Als je alles als spon doet klinken, trappen je volgers er dan sneller in?
Romy
Pas maar op straks win je nog een scooter of fiets waar je hard mee op je ben kan gaan.
@Banananana ik gok queen of jetlegs
Ik kan wel een scooter gebruiken, dus kom maar op
Kritiek van fans op verrassingsbox van influencer Monica Geuze - https://nos.nl/l/2322013 het staat zelfs hier nu
Heeft me nog lang geduurd. En lol die eerste foto dat is een earcuff en geen ring las ik
“Volgens Kwant van The Boxing Club kunnen alle ontevreden klanten de box terugsturen en krijgen ze dan hun geld teruggestort. Ook als ze de box al hebben geopend. “Maar als ze enkele producten uit de box hebben opgegeten of gebruikt, dan mag dat natuurlijk niet. Dat is ook logisch.” Ook worden volgens Kwant producten die kapot zijn, vervangen. Volgens Kwant is 5 procent van de boxen retour gestuurd.”
95% was te nieuwsgierig naar het koekje en de haarsnoepjes
En altijd is alles HEUL LEUK.
Josh heeft EINDELIJK een curvy collectie omg yes yes yes wacht vier items tot 2xl dooie mus.
2xl is bij dat soort merken ook vaak een ruime L
Nog nooit een video van hem gekeken maar ik moest best wel lachen.
Zo ze durven wel met dat antwoord… mijn communicatiehart gaat hier wel sneller van kloppen haha.
Vind hem over het algemeen best spot on met z’n humor. Voor zo’n jonkie doet ie t goed.