Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb deze video nog niet gekeken maar ik weet nu al dat ik dit leuk ga vinden

1 like

Hahahaha wat een ongelofelijk smerige truuk! Slim, maar smerig.

1 like

Ja vind ik ook!

Volgens Kwant is 95 procent van de klanten tevreden.

Volgens Kwant van The Boxing Club kunnen alle ontevreden klanten de box terugsturen en krijgen ze dan hun geld teruggestort. Ook als ze de box al hebben geopend. “Maar als ze enkele producten uit de box hebben opgegeten of gebruikt, dan mag dat natuurlijk niet. Dat is ook logisch.” Ook worden volgens Kwant producten die kapot zijn, vervangen. Volgens Kwant is 5 procent van de boxen retour gestuurd.

Wat een logica. Dat slechts 5% het heeft KUNNEN terugsturen betekent nog niet dat die andere 95% tevreden is. Zij hebben allemaal door jullie kuttrucjes de snoepjes en het koekje al opgegeten waardoor ze het niet terug kunnen sturen.

Je ziet ook heel duidelijk in die filmpjes dat ze die eetbare producten bovenop hebben gegooid, en een extra laag papier tussen dat en de echte producten hebben gelegd, waardoor je nog niet direct door hebt hoe kut die box is en voor je het door hebt die troep al in je muil hebt gestopt.

24 likes

Ik vond al die outfits eigenlijk niet zo geslaagd :o_o: maar je moet wat als je zoveel kleding hebt

5 likes

Ik heb nu ook een coachingsinstagram misschien kan ik haar wel outfittips geven. :joy:

1 like

Ik kan heel goed op een fluitje… blazen misschien moet ik ook coach worden.

Ik vind ‘opgelicht’ hierbij als term echt belachelijk.
Niemand heeft je gepusht om die box aan te schaffen, het is een verassingsbox en je kunt hem gewoon retourneren als het niet naar wens is. Dat is het risico, als het niet je ding is hoef je er niks mee te doen. Tuurlijk is het jammer als het tegenvalt en ik vind het niet netjes van monica hoe ze ermee om gaat en dat er zo weinig in zit, maar oplichterij vind ik zo overdreven, alsof ze een dikke crimineel is ofzo. Dan ben je gewoon een sensatiezoeker en wil je views omdat het een veel besproken onderwerp is.

4 likes

Je snapt dat dit filmpje satirisch is?

12 likes

Ik heb het niet eens gezien :laughing: sorry haha.
Maar er zijn wel veel mensen die het oplichterij of haar een oplichter noemen nu. Dus was meer algemeen bedoeld. Dat wordt tegenwoordig zo snel geroepen.

Hoe kan je dan roepen dat iemand een sensatiezoeker is en het om de views gaat met een hele onderbouwing terwijl je het niet eens gezien hebt.

39 likes

Hahaha. We hadden laatst een fotoshoot op mijn werk en die fotograaf had ook iedereen uit het raam en naar boven laten kijken, eerste wat onze marketingmanager zei was: al die wie is er dood foto’s gaan er meteen uit!

5 likes

ffffff

15 likes

Hebben ze bij de Zara ook die box van Monica ontvangen

58 likes

Holy fuck, in José haar video doet ze allemaal kleding weg. Ik ben niet verbaasd dat zij heel veel kleding heeft omdat dat ook haar werk is maar dit is echt sick. Ik tel al zo’n 20 grote shoppers en dan nog een paar verhuisdozen en vuilniszakken.

Ik zat vanmiddag nog te denken dat ik weer eens wat kleding weg moet doen maar dan kan ik nog niet eens één zo’n shopper vullen.

3 likes

Ik snap bij haar ook oprecht niet dat ze altijd haar eigen collectie helemaal volledig zelf wil hebben. Ze brengt weet ik hoeveel collecties uit elk jaar, ze draagt het meeste één keer, waarom draagt ze niet gewoon samples van het hq en verzamel andere merken in je eigen kast? (Video niet gezien maar ik gok dat het allemaal jv kleding is die ze weg doet)

1 like

Ja klopt. Ze zegt ook in de video dat 80 a 90% van haar kleding Josh V is!

Nick doet trouwens ook een paar schoenen weg van 800 euro die hij nooit heeft aangehad. :sob:

Godver snappen zulke mensen echt niet wat voor 'n impact hun consumentisme heeft op de wereld? :frowning_face:

8 likes

Dit is ook wel meta.

6 likes

Sorry maar hoe is zeggen dat je voor 300 euro aan waarde krijgt, terwijl meer dan de helft uit kortingsvouchers bestaat geen oplichterij? Hoe is zeggen dat je Monica’s favourites krijgt, terwijl je zaken krijgt die zij nog nooit heeft gedragen geen oplichterij? Ik vind dit soort zaken echt bijna crimineel. Wettelijk gezien mag het, maar daar houdt iedere vorm van fatsoenlijkheid ook wel op.

In mijn ogen is met een vooropgezet plan, je volgers een duur product dat het per definitie niet waard is verkopen, oplichterij. En dit is zeker niet de standaard voor verrassingsboxen. Ik heb ze voor minder geld, veel gevulder/waardevoller gezien.

61 likes