Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

62 likes

Haha ja, ik heb dus echt al een paar keer zoiets (niet exact dit gelukkig) meegemaakt en ik vond het bloedirritant. Ik was vorig jaar bij een super mooie burcht, kon ik verdomme niet eens normaal rondlopen daar omdat een influencer (ik heb haar later opgezocht) daar een fotoshoot aan het doen was en gewoon die hele setting in beslag nam? Iedereen was aan het wachten maar ze had 10 outfits bij zich en op een gegeven moment werd de shoot uitgebreid met haar vriend (de bekende poses). Ik dacht echt fuck it, toen ben ik er uiteindelijk gewoon doorheen gaan lopen hoor, doei.

14 likes

Hahahaha was het Noor? :crazy_face::joy:

1 like

Nee, maar Noor was er wel geweest zag ik later :smirk::roll_eyes:

2 likes

Mascha moet bukken anders stoot ze zich tegen het plafond:
image

Ik vind de gierige gasten echt leuk! Meer “fans” hier?

Weer hard gelachen om hun nieuwe video.
2 likes

Ik zag deze net langskomen op Insta

Influencers die andere influencers gaan inzetten is wel next level.

19 likes

Ik heb in totaal geloof ik anderhalve aflevering gezien, maar ik vind het bijna net zo’n stelletje klieren als StukTV.

1 like

Wacht
maar huh? Geeft ze nou brillen weg of plantrainingen van cynt?

5 likes

Zoals coaches die zich laten coachen door coaches die zelf coaches hebben

8 likes

Mijn vriend heeft een fijne playlist op Spotify gevonden (heet iets van low vibes ofzo, idk) en die playlist vind ik fijn om op te zetten tijdens het lezen. Alleen nu hoor ik af en toe van die muziekjes voorbij komen die Bonnie in haar vlogs gebruikt en die kan ik Ă©cht niet serieus nemen. Moet dan altijd denken aan de mensen hier die de muziekjes van Bonnie niet (meer) uit kunnen staan :joy:

4 likes

Ligt het aan mij of heeft Bonnie vaak vrij lage eisen/verwachtingen van dingen? Aan de ene kant natuurlijk wel fijn om met weinig tevreden te zijn, maar soms zie ik haar dingen teveel goed praten die eigenlijk helemaal niet goed werken/zijn? Bijv in haar vlog vandaag dat het niet de schuld van Dopper is dat die fles open is gegaan in haar tas en haar net nieuwe laptop half heeft vernield. En over die nieuwe droger dat ze er een handdoek uit haalt en het prima vindt dat die vervolgens nog een uur moet hangen? (ik heb zelf geen droger dus geen idee of dat normaal is) Maar als ik een nieuwe droger van een A-merk heb gekocht verwacht ik toch echt wel dat mijn was er droog uit komt?

Ik weet niet of in deze voorbeelden de ‘schuldige’ de producten zelf zijn of zijzelf, maar dit is iets wat mij vaker opvalt in haar vlogs.

5 likes

Het is toch ook niet de schuld van Dopper als zij/Nick zelf die fles niet goed dicht heeft gedraaid?

7 likes

Ik vind dat juist leuk aan haar. Ze kan ook super enthousiast worden van kleine dingen, ik vind dat heel aanstekelijk en zou willen dat ik dat wat meer had.

Edit: dit is niet helemaal wat je bedoelt misschien, maar heeft wel te maken met het hebben van weinig verwachtingen/ snel tevreden zijn, denk ik.

13 likes

Maar dat van die handdoek snapte ik ook niet? Waarom stop je een handoek 3 uur in de droger en als hij eruit komt zeg je, deze hang ik nog wel even over de deur dan is hij na een uur wel droog :confused:

13 likes

Ik heb geen idee of ze het daadwerkelijk niet goed dicht hebben gedaan, maar het valt me op dat ze vaak een smoesje lijkt te verzinnen als iets niet goed lijkt te werken (of de schuld dan bij henzelf ligt of bij het product weten we dus nooit goed).

@anon45507601 ik geloof dat ze juist voor kastdroog hadden gekozen

@June ja ben het met je eens, aan de ene kant vind ik dat dus juist heel leuk. Maar aan de andere kant neem ik haar mening/beoordeling daardoor ook iets minder serieus dan iemand die juist een stuk kritischer is.

Ze zegt zelf dat Nick altijd het middelste gedeelte eraf haalt voor in de vaatwasser. Lijkt me sterk dat er dan een andere reden is waarom die fles ineens open gaat in je tas behalve dat hij niet goed dicht zou zitten. Misschien heb ik teveel vertrouwen in Dopper hoor, maar ik heb al jaaaaren (insert Mascha-stem) een Dopper en nooit problemen mee gehad als hij gewoon goed dicht zit.

@Ladybug @Negativ better late than never xD. Heb even opgezocht wat ik ook alweer gevonden had over m.eisje.d.ja.mila. En als het klopt wat ik gevonden had is ze getrouwd in december 2010. Zij was 19 en hij 37. Haar naam en leeftijd komen overeen dus denk bijna zeker dat het klopt
 (al kan ik het ook helemaal mis hebben)

5 likes

Willemijn haar video staat on the line!

Slechts 36 minuten lang.

3 likes

Wat is dit nou weer voor een dode foto? Zou er nog een pot optimel aan het plafond hangen?

68 likes