Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ogen beschermen tegen zeep? Wat doe jij met je washandje?

33 likes

Huh je hebt toch gwn washcloths in andere landen

Ze hebben bijv. in de VS wel washcloths, maar ik lees vaak dat witte mensen die niet gebruiken?

Hahaha ik snap het wel. Ik haat het gevoel van water en zeep dat over mijn gezicht stroomt dus ik maak ook altijd mijn voorhoofd droog met mijn washand :rofl:

2 likes

Als ik op m’n werk een cliënt haar haar was, dan doet zij altijd een washandje voor haar ogen omdat ze bang is voor prikkende ogen. Volgens mij doen veel ouders dat ook zo met hun kinderen.

11 likes

Oh dat klinkt logischer. Ik zag helemaal voor me dat @Effy standaard gaat douchen met een washandje over haar ogen.

67 likes

Je kunt je prima wassen met je blote handen! Anders een loofah of spons ofzo.

1 like

Hahaha! Douchen voor gevordenen, alles op de tast :smirk:

2 likes

Leugens!

9 likes

Sorry maar hoe lomp moet je je haar wassen als je in je volwassen leven nog zeep in je ogen krijgt.

62 likes

Zo’n jeugdherinnering :heart_eyes: Ik moest ook zooo hard lachen om die twee mannen in het filmpje die dan grappend zeggen: “they use it to wash the kids” en dan beiden heeel hard lachen. Terwijl dat echt zo normaal is toch?

2 likes

Dit is vast zo’n gordijnenwasdiscussie maar was je je kont dan zonder washandje? :frowning:

9 likes

Hahahaha ik voel me persoonlijk aangevallen en antwoord dat ik zo’n natte lap vies vind aanvoelen om me te wassen (en een spons en loofah al helemaal viezig vind). Handen for the win!

3 likes

Het zal TMI zijn, maar ik doe dat gewoon met m’n hand en water en was daarna heel goed m’n hand met zeep. Ik vind dat frisser dan een washandje dat daarna omgespoeld moet worden of ligt te marineren in een wasmand.

38 likes

Ja heb je waarschijnlijk nog gelijk in ook!

Nou laatst deed ik de shampoo fles open en schoot me een druppel shampoo in m’n oog.

Ben nog steeds herstellende

44 likes

Heb je al een dag 365 foto gemaakt voor je insta

37 likes

Ik kantel m’n hoofd altijd gewoon naar achter. Heb nooit zeep in m’n ogen :woman_shrugging:

Daarom was je ze toch heet? Nou ja ieder zijn ding hoor maar ik had me gewoon niet gerealiseerd dat er mensen zijn die ze niet gebruiken. Behalve als je niet thuis bent dan.
Zo leer je nog eens wat over de wereld.

6 likes