Eigenlijk zouden we gewoon legopoppetjes moeten zijn, bij het haren wassen gewoon even je hoofd eraf schroeven.
Ik heb 80% van de tijd wegwerp washandjes mee als er een kans is dat ik ergens douche.
Ik voel me anders gewoon niet gedouched. Hoort er net zo bij als mân haar wassen.
Gebruikte ze vroeger wel, nu gewoon met mn handen of een loofah haha!
Maar in de zorg gebruik ik t wel want anders krijg ik de zeep niet goed verdeeld. En bv bij t wassen van kleine kinderen bij t oppassen . Maar zelfde reden als in de zorg.
Gewoon kop kaal scheren en een pruik op!
Is dit een uitnodiging tot biljarten?
Hahahaha ik wist ook niet dat dit nog een thema in het leven was na je 6e! Wat ik trouwens ook altijd heel kut vond was dat mijn moeder mega ruwe handdoeken had en ons daar dan echt zo droog mee afragde âJa dan word je meteen weer lekker warmâ oh Iâm sorry zijn we in de 19e eeuw en hebben we niet gewoon⊠verwarming in de badkamer??
Ik gebruik washandjes om mijn gezicht te reinigen als ik make-up op heb en die dingen gooi ik na 1 keer gebruik in de was, hoe vaak doe jij dan met je washand?
Jazeker wel. Ik heb er echt 20 ofzo, neemt amper ruimte in. Ik gebruik ze (en dan dus van schoonste naar âviesteâ plek op je lichaam) en dan hang ik ze te drogen, duurt een uurtje of twee want super mini. Dan gaan ze in de wasmand met handdoeken en beddengoed op hete was.
Sorry maar ik wil gewoon een lans breken voor de washand. Als ik het een week niet gebruik door omstandigheden voelt mân rug zo nasty en dan merk je pas wat je allemaal wegneemt.
Dit doet me denken aan die sketch van vaneigens (afsluiter man bijt hond vroeger) (belgen jullie kennen dit vast wel) over dat washandje hahaha
Misschien mislukt het linken ervan maar je kan het makkelijk op yt vinden door vaneigens washandje in te typen
Ik gebruik ze ook alleen om mân make-up er af te halen, elke avond gaat er dus eentje in de was
Love jouw passie over washandjes. Ik deel 'm helemaal
Dat doorschuiven is echt voor gevorderden! Respect hoor.
Ik gebruik een washandje voor mijn hele lijf met uitzondering van intieme delen. Ik wil daar geen zeep naar binnen wrijven, dus doe dat lekker met mijn blote hand.
Verder schrob ik mijzelf echt van top tot teen met een washandje met (neutrale) douchecel. Soms Rituals als het een speciale dag is . Best overdreven maar ik ben gewoon bang om te stinken. (Ik weet dat dat een beetje raar is)
Dit doet me denken aan zoân gure meid uit mijn vroegere studentenhuis die andermans washandjes van de lijn haalde als haar eigen op waren en ze dan na gebruik, zonder te wassen weer terug hing. Ik ga weer even kokhalzen.
Ik gebruik geen washandjes dus, maar ik snap dus ook niet waarom iemand ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde zou moeten gebruiken. Het lijkt me net zoiets als een onderbroek meerdere dagen achter elkaar dragen om minder was te hebben, terwijl het verschil in gewicht en volume in je wasmachine tussen 10 en 20 washandjes volgens mij echt minimaal is.
Jeez, niveau onderbroek in waterkoker dit
Ik was mân bovenrug met een washandje met daarop gezichtsreiniger, ook mn nek, oren en borst. Anders krijg ik puisten als ik dat met gewone lichaamszeep doe.
Zeep doe ik de rest van mân lichaam. Dus ja ik was dat elke dag. Misschien heb ik gewoon een vieze huid, iig wel vet. Als ik het een paar dagen niet doe en dan onder de douche met mân nagels over mân rug ga of achter mân oren dan zie je echt vuil. Als ik het dagelijks doe ben ik gewoon helemaal schoon.
Oh bah,dit is mij ook eens overkomen.Was ik mijn handdoek kwijt,lag die gebruikt en nat in de badkamer Enkeltje prullenbak,zĂł vies.
Ik gebruik niet eens zeep!!! Stinkie 4 life
Hoe lang zal het duren voordat mensen zich aanmelden met een washandjesfetish en oproepen gaan posten of we ze kunnen wassen?
Ik ga binnenkort op een pittig duur reisje en wil best mijn gebruikte washandjes verkopen?