Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Plus het gaat ook echt fout in de video met dr lappie katoen en dr waszakje. Film het dan opnieuw?!?! You had one task :upside_down_face:

2 likes

Maar dat vind ik wel vaker bij hun, dat dingen fout gaan of niet voorbereid zijn en daardoor klungelig gaan/langer duren. Komt zo ongeĂŻnteresseerd over ofzo. Als je al maar 1 video in de zoveel weken uploadt, zou ik er wel iets moois van willen maken.

4 likes

Telkens als ze het over de “oudere man” zie ik gelijk Maxim Hartman voor me. “Ik verwacht dat je mijn pik hard houdt”, ik lees dit ook met zijn stem brr

38 likes

Na de eerste paar hoofdstukken wen je er aan :joy:Alleen op het eind moest ik een paar keer slikken, haha.

Nou idd moet nog snel snel ook.

Het gaat toch ook over Maxim? Ik heb dat filmpje van ze gezien destijds en de spanning was om te snijden, op een predatory manier.

Dat is niet zeker, want Sofie ontwijkt die vraag hardnekkig in de media en de ‘oudere man’ is wel dusdanig onherkenbaar gemaakt dat het zeker niet om Maxim Hartman hoeft te gaan. Ze schrijft bijvoorbeeld niks over zijn tv carriere of dat hij beroemd is, een BN’er is, weinig over zijn uiterlijk, waar hij woont, etc. Dat heeft ze iig wel netjes gedaan. Maar goed, ik heb dat flmpje destijds ook gezien, en die foto van hun twee is nog vindbaar via google, en dan zie je inderdaad wel die snijdende predatory-spanning haha.

Op zich netjes van haar, “kunstenaar” is lekker vaag. Maar hij past wel in het plaatje denk ik.
Ik zal eens verhaal halen over de seksuele voorkeuren van Maxim, m’n buurmeisje biechtte laatst op dat ze ook een affaire met hem heeft gehad.

30 likes

Ja, je kan het boek gerust lezen als je een hekel aan Maxim hebt, het draait echt niet allemaal om hem of zo, maar het is Sofies ontdekkingstocht waar een oudere dominante kunstenaar een onderdeel van is. Maar ik ben nu wel benieuwd naar de verhalen van je buurmeisje haha, of dat over een komt. Ze is ongetwijfeld niet de enige die een affaire met hem heeft gehad, volgens mij kan hij er wel wat van.

Argh ik vind het altijd zo irritant als er over verkrachtings-fantasieen wordt gesproken. Verkrachting is per definitie tegen je wil en een misdaad en dus niet hetzelfde als BDSM waar zelf ergens voor kiezen aan ten grondslag ligt. De manier waarop het wordt besproken in dit artikel vind ik echt voer voor Thierry-aanhangers.

15 likes

Verkrachting als fantasie is niet net als echte verkrachting per definitie tegen je wil in, dat is wel een groot verschil. De verkrachting (als fantasie dus) wordt gespeeld.

4 likes

Dat is dus precies wat @Bill zegt, maar daardoor is het raar om dat een “verkrachtingsfantasie” te noemen. Je wilt niet verkracht worden, je fantaseert geen verkrachting en ook in de fantasie die je hebt wordt je niet verkracht, want je wilt de seks die in die fantasie plaats vindt. Het is dus met instemming en daardoor geen verkrachting.

Ik snap de naamgeving van de fantasie erg (want functioneel), maar zeker in tijden waarin mannen het lollig vinden om te oreren over vrouwen die nee zeggen, maar ja bedoelen (die bestaan dus niet. Nee, is daadwerkelijk nee, tenzij je expliciet met de ander hebt afgesproken dat jouw nee in een bepaalde situatie ja is) snap ik ook de struggle. Want het “vrouwen fantaseren over verkrachting” beeld geeft hun wel voer om te denken dat vrouwen verkrachting lekker vinden. Terwijl niemand op een daadwerkelijke verkrachting hoopt.

15 likes

Hoe zit dit?!

33 likes

Huuuuuh dit ziet er echt raar uit :joy:

2 likes

Hahaha what. Ik zit al 5 minuten naar deze foto te kijken maar ik kan dit nog steeds niet plaatsen.

2 likes

:joy: het “streepje” dat je ziet zijn niet haar schaamlippen, maar de plek waar haar bovenbeen eindigt. De “bult” is dus gewoon haar bovenbeen, wat er door de positie waarin ze zit wat gek uitziet.

Wow ja ziet er echt raar uit, zelfs met uitleg kan ik het niet goed begrijpen en anders zien, terwijl het me eerder niet was opgevallen. :joy:

Ik vond het er ook raar uit zien. Zou echt nooit in zoiets gaan sporten, en die kleur lijkt me in verband onvermijdelijke zweetplekken ook helemaal niks

4 likes

Haha ja, true that!

1 like

Dit filmpje is toch wel erg grappig.

12 likes