Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Daar heb je je manager / stagiaire van de manager voor. Die belt ze echt niet zelf hoor, maar denk dat het grootste gedeelte van de bedrijven juist op haar afstappen

2 likes

Waarom post hij dit op zn nieuwe Shane Glossin kanaal? Dit zou toch alleen makeup worden?

Even abonnees erbij harken

1 like

Ik ben een kleine blogger en krijg soms navraag vanuit prbureaus of er verandering zijn of komen als zwangerschap, geboorte, verhuizen. Zodat ze weten wie ze kunnen benaderen als er een adverteerder is.

Als ik een keuken gratis kon krijgen zou ik dat waarschijnlijk ook wel doen :sweat_smile:

2 likes

Dag 7 (?) inmiddels, en ze ademt nog steeds:

18 likes

Nu zijn de comments op youtube weer onderaan… gaan ze dit om de vijf dagen veranderen. Wel fijner trouwens, daar ergens in het midden was vervelend.

1 like

Same :pray:

3 likes

Wel een gezellig huisje, denk ik.

1 like

Deze pagina: https://instagram.com/influencersinthewild?igshid=zm7i7dgur7dw

Love it. Weer even de bevestiging dat ik ondanks alle gemiste spon blij mag zijn dat ik geen influencer ben.

check ook even het filmpje links op de achtste rij van onderen, ik ging helemaal stuk

5 likes

Deze Insta is echt de beste ooit :joy: ze hebben ook echt vet veel volgers in een hele korte tijd.

1 like

Bedoel je dat filmpje in het aquarium? Ik zag op Reddit het uiteindelijke filmpje van dat meisje. Instagram van de videograaf. Natuurlijk ziet het er dan een beetje knullig uit als je ze zo bezig ziet, naar het eindresultaat is best goed gelukt.

3 likes

Haha ja uiteindelijk zien alle filmpjes er toch wel goed uit op insta, gaat me inderdaad juist om dat knullige achter de schermen. Al is deze dan misschien nog voor een soort van videoclip geweest lijkt het.

1 like

Wow maar ik herken het ook bijna niet meer terug. Hoeveel mooier iets te maken is dan door camera en dik bewerkt enzo. Toch ook wel weer het misleidende van instagram/tv/media etc.
Als ik iets probeer vast te leggen op beeld is altijd altijd kut. Ik heb het dan ook heel mooi in mijn hoofd zitten maar het is altijd zo’n faal of komt helemaal niet over (bijvoorbeeld een zonsondergang ofzo) :laughing:

Ik vind het eigenlijk best kut. Hoe zie je het verschil tussen een influencer en een vakantieganger die een leuke foto wil?

De duur van de fotoshoots zegt in ieder geval weinig want ik weet nog goed dat op vakantie in Spanje de fonteinen in Salou héél lang bezet werden gehouden voor het perfecte plaatje.

En daarnaast: outtakes zijn altijd stom. Zoals die aquariumvideo toont: als performers (acteurs, zangers, dansers…) bang moeten zijn er stom uit te zien zouden heel wat kunstvormen wegvallen.

18 likes

Weet niet of die hier al eerder besproken is maar ik ben de video van Aimee aan het kijken over het kopen van een huis. Ik vind het wel mooi hoe open en eerlijk ze vertellen en je meenemen in hun huizenjacht. Ook eerlijk over hoe lastig het is en wat tips waar je rekening mee moet houden.

5 likes

Haha sorry still lame. Die tekst erbij? Imaginr a puddle waking up… the salmon of doubt🤨

Nou ja, de meeste filmpjes zijn wel in het genre van de typische influencer die het perfecte plaatje voor insta nodig heeft. Zoals die vrouw die gewoon uitgebreid pal voor het romantische uitzicht van dat koppel dat daar zit te eten gaat staan poseren. Ik vind dat echt onbegrijpelijk haha. Ook als het ‘gewoon’ een vakantieganger is trouwens.

Ik vind dat soort fotoshoots persoonlijk niet echt een vorm van kunst.

Misschien dat dit aquarium filmpje wel net een andere achtergrond had idd.

1 like

Ok maar om die persoon publiekelijk te kakken te zetten voor miljoenen volgers die als enige intentie hebben de persoon in de post uit te lachen of zich eraan te ergeren…

7 likes

@Willem @Stjerne ik ga me weer eens aan een vlog wagen!

Ja, daar is zeker wel wat voor te zeggen. Alleen vind ik een topic zoals dit wel vergelijkbaar. Hier worden influencers ook wel echt belachelijk gemaakt soms (oké misschien niet voor 500k mensen). Maar we doen hier zelf ook echt wel een beetje aan mee (ik ook). Dit is geen heilig topic waarin influencers alleen inhoudelijk besproken worden. Dus dan vind ik het wel een beetje hypocriet om zo’n insta dan niet oké te vinden eerlijk gezegd.

1 like