Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hahahaha

Je wilt niet weten hoeveel verzamelaars overhebben voor pennen. Dat is echt big business

2 likes

Ik vind Jessie’s nieuwe tanden eng. Ik snap alles wat ze doet en waarom ze het doet maar die idiote facings waar sommigen voor kiezen snap ik dus niet. Het ziet er uit als een kruising tussen een kunstgebit uit de jaren 80 en een tandloze bovenkaak ofzo. Heel raar om te zien.

Never mind, zie dat t al besproken wordt in de beautytopic.

Die Willem doet een vreselijke uitspraak ook. “Ja, ik heb niet zoveel met de baby die eruit komt. Ik heb niet 9 maanden lang met zo’n buik gelopen. Alleen 9 maanden lang met een chagrijnig wijf gezeten.” Oh jongen ja, wat zal je t zwaar hebben gehad zeg. Jezus als mijn vriend dat zou zeggen zou ik woest zijn.

84 likes

Ook dat hij zei dat hij zwangere lichamen niet mooi vond en er ook niet echt opgewonden van werd en dat hij dat ook tegen Rachel had gezegd. En toen zei die ook nog iets van “ja werd wel opgewonden en dan gebeurde het wel maarja” uh wtf?

Maar goed hun relatie hun lefuh. Mijn vriend moet echt niet wagen zulke shit tegen mij te zeggen als ik EEN MENS IN MIJN BUIK AAN HET GROEIEN BEN.

63 likes

Leuk als je vent dat zo op YT meldt, ik had hem al bij het vuilnis gezet.

29 likes

Omg heb het filmpje niet gezien, maar de dingen die ik hier boven lees zijn echt zo achterlijk. Wat triest als je man/vriend dit soort dingen over je zegt. Lekker dumpen die gast.

1 like

Dit zijn vulpennen hĂš, die kun je dus steeds opnieuw vullen

14 likes

Lijkt me echt niks, straks moet ze poepvlogs opnemen

1 like

He?

Ik snap sowieso niet wat ze met die Willem moet. Ik zie daar echt 0,0 potentie in. Zit daar altijd een beetje als een lapzwans erbij. Beetje pit hoor. Man, man, man.

14 likes

zelfs de isolatie werd gesponsord

1 like

Die mega irritante Vi.nted reclame kwam net voorbij en ik dacht even dat Meisjedjamila daar in voorbij kwam. Het is dr zusje :sweat_smile:

Ik ben hier stiekem zo jaloers op he. Lijkt me heerlijk dat bedrijven aan je deur staan om je verbouwing te betalen.

7 likes

Hahaha was een spongrapje. Dat ze zegt ja deze wc heb ik gekregen van merkxx en hij poept zooo lekker!!

1 like

Denk dat zij veel aanbiedingen krijgt van bedrijven, maar als die uitblijven lijkt dit scenario me ook niet ondenkbaar. Echt mega gĂȘnant, maar als je door een rondje bellen 15.000 bespaard weet ik het wel.

4 likes

En dat vettige haar van hem
 :nauseated_face:

2 likes

Edith Domen doet een no buy challenge in feb. Maar laatste dagen in januari heeft zij al meer kleding gekocht dan wat ik een jaar aanschaf. Op deze manier is het toch geen challenge meer :woman_shrugging:t3:.

9 likes

Als ze nou normaal had gereageerd op dat gezeik over haar doos had ik 't magazine van Monica nog wel willen kopen maar nu niet meer

2 likes