Ik moet helemaal niks!!!
Is Jamie Li eigenlijk nog populair? Ik zag net deze video voorbij komen. Ik vind haar zo niet grappig⊠en vind dat typetjes gedoe met accenten na doen al helemaal achterhaald.
Criiiiiingeee
Aaah dit vind ik altijd zonde om te lezen. Love flaporen bij vrouwen.
Maar ik kan me voorstellen dat als ze onzeker erover was dat ze er iets aan wilde doen
Ik vergeet vaak al te luisteren naar een podcast die ik kies uit interesse
Ieeeuw wat iss dit? Echt lame hahaha
Ik keek haar vlog over Suriname (vond haar vlogs vroeger wel leuk), maar ik voelde het echt niet. Ze was zo onsympathiek en overduidelijk oppervlakkig. En 100,000 gezeik over insecten. En ze had echt geen klik met die Rijk volgens mij
Ze klaagde op internet ook over het gebrek aan views (vandaar dat ik ging kijken haha), maar ik snap wel waarom
Cringeworthy. Onpopulaire mening hier maar ik vond haar vlogs altijd wel leuk om te kijken, maar sinds ze gestopt is met weekvloggen heb ik geen video van haar meer aangeklikt. Op dit gedrocht na dan, instant regret
Ik las dat ze een flapuitcorrectie had gehad. Lijkt me ook wel interessant
Dit is echt wat voor mij ook
Waar kan ik dit laten doen aub?
âEn Jamie, hoe vind je zelf dat het gaat?â
Ik was altijd wel fan van haar vlogs, maar dit kan ik inderdaad niet aan.
Vind het altijd zo bijzonder (maar ook wel begrijpelijk ergens) dat vloggers/bloggers en dan altijd Ă©Ă©n zoân negatieve comment uithalen en ons allemaal over een kam scheren als gefrustreerde volgers/gemene meiden etc. Terwijl wij juist over Laura bijna alleen maar positief zijn volgens mij, of in ieder geval 90% van de dingen. Maar het negatieve blijft altijd direct hangen en de positieve dingen niet
Ik snap dan nooit dat ik het nooit als op betreffende insta terugzie van volgers of voormalige klanten. We hadden laatst ook al die site van Kae gezien en alles 1 op 1 op Ali gevonden maar wij zijn toch niet de enigen die dat zien?? Maar dan denk je ook ik steun een kleine ondernemer hahaha wat een grap. Ik durf amper nog ergens te kopen, ga eerst wel kijken of ze het van Ali hebben.
Ik geloof daar dus niks van, volgens mij zijn die koop notificaties net zo nep als de spullen die ze verkoopt.
Heb je grote kans op inderdaad. De vriend van een vriendin had jaren geleden een webshop met telefoonhoesjes enz. en daar schreven ze zelf reviews die rechtsonder op de site kwamen. Gewoon steeds een andere naam gebruiken haha. Zo leek het alsof ze meerdere reviews per week kregen, terwijl ze in het echt maar af en toe een review kregen, en dat was meestal juist als iets negatiefs was of als mensen ontevreden waren (en die reviews die lieten ze gewoon niet door en handelde ze af via mail ).
Ik was haar gewoon helemaaaal vergeten . Uit het oog uit het hart blijkbaar.
Ik kreeg een random vlog van Jessie Jazz Vuijk aanbevolen waarin ze een home makeover doet met een volledig gesponsorde inrichting van Westwing. Maar ze krijgt dus al die zooi geleverd en boven gebracht, en vervolgens wacht ze op âhaar klusjesmanâ om alles in elkaar te zetten. En daarna zie je dus die man de dozen uitpakken, waar alles al volledig gemonteerd in zit? Dan denk ik nou meid, als je nou zelf ff zoân doos had opengetrokken en even had gekĂ©ken, dan was je misschien tot de conclusie gekomen dat je zelf ook wel de verpakking eraf had kunnen halen: ook al heb je naar eigen zeggen 2 linkerhanden. Nou goed, hoop maar dat die man in ieder geval betaald heeft gekregen voor deze âunboxingâ lol
Edit: HAHA iemand comment âWat een fantastische video met een hele mooie intro <3â het introstukje was niet scherp. Wat moet het fijn zijn om zo snel tevreden te zijn
Ja precies. Kom dr wel eens tegen in de stad. Wil dan altijd schreeuwen âhĂ© ⊠hoe is het met je aliexpress webshop?â
Bij Kae ben ik een beetje in conflict met mezelf. Obviously is het niet okĂ© om al die Ali shit voor 6x zoveel door te verkopen in je eigen webshop, maar ze lijkt me zĂłân lief mens (op basis van videoâs en instagram dan) dat ik het me aan de andere kant niet kan voorstellen dat ze mensen bewust oplicht ofzo.
Maar goed, ze doet het dus wel.