Heeft iemand al een poging gewaagd aan die nieuwe podcast van de avocado-drieling? Staat sinds vandaag online zag ik
Ik heb mijn arm al afgezaagd vanmorgen, vond ik genoeg nutteloze invulling van m’n tijd.
Haha jaa dat is idd de set die aimee ook heeft. Haha jezus wat slecht zeg.
Als iemand een Ali link heeft voor de zwarte: slide in mijn DM plz
Stond al eerder op het forum: https://a.aliexpress.com/5uI8bcqFD
Ik probeerde de post te linken, maar hij staat in een ouder topic en ik weet niet hoe dat moet
Danku!
Ik ga het gewoon visualiseren dat ik het heb geluisterd dan hoef ik er niet echt aan te geloven.
Hahahaha, love it. Succes meid! Wellicht vind je morgen wel een 1+1 actie in de supermarkt door deze visualisatie als bonus/beloning!
Waar heeft Aimee het over die sport sets?
Ik zag het exclusieve magazine van Monica vanmiddag gewoon in de boekhandel liggen. Heb het even doorgebladerd, maar vond het de €7,- echt niet waard.
Ben net op 23:58 en volgens mij wordt dit forum genoemd door Laura Ze zegt dat er “een forum bestond/bestaat waar gefrustreerde volgers het leuk vinden om over bloggers te praten”. En dat er een comment was geplaatst dat ze te veel rimpels heeft voor haar leeftijd. Iemand die dit herkent?
En ook hypocriet van Lotte die met een arrogant gezicht zegt: “Ja, ik ken het”. Terwijl ze volgens mij vroeger ook mee postte? Kan nog steeds niet geloven dat zij bijna 30 is, zo kinderlijk komt ze over.
In haar laatste vlog. Ze verteld dat ze een set bij een meisje van insta had gekocht. En dat dat meisje erbij had geschreven dat ze het speciaal had ontwikkeld voor bepaalde sport oeveningen en dat het speciaal was ontworpen voor lange mensen enzo. En dat ze bij het maak proces was geweest en blabla.
En toen aimee het onboxte dacht ze al van huh… 60 eu en dan allemaal haaltjes enzo. En toen kreeg ze reacties van die setjes zijn gewoon van ali express.
Ik ben eraan begonnen maar ben afgehaakt toen het gesprek erover ging of mensen vriendelijker zijn als je make up draagt en dat je meer aandacht krijgt als je make-up op hebt. Het was zo oppervlakkig en vrij weinig toegevoegde waarde.
Thanks! Belachelijk zeg.
Altijd zo typisch dat hun hele leven in kiekjes op insta staat maar daar heel toevallig nooit een foto van is
Heeft een van hen iets aan zichzelf laten doen?
Laura heeft een flapoorcorrectie gehad toen ze jong was. Super juicy.
Dat zou wel eens mijn comment kunnen geweest zijn!!! Al zei ik alleen dat ze wel eens een hydraterende crème zou kunnen gebruiken haha.
Ik heb het ook uitgezet na het voorstelrondje