Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze lijkt mij dus echt totaal geen lief mens, echt zo’n mean girl die altijd maar krijgt wat ze wil.

18 likes

Toen ik een hele tijd terug moderosa nog wel eens volgde had ze net haar telefoonhoesjes lijn. Ze deed dan helemaal van jaa deze hebben we nu ontworpen en blabla. Nu achteraf denk ik die waren wss ook van ali…

Ik vind het al een dingentje dat je dingen via ali voor veeel meer verkoopt. Maar dat je dan helemaal gaat doen alsof je dat zelf hebt ontworpen en bedacht vind ik zo raar.

14 likes

Ik kijk nu een stukje, maar het geluid via YouTube is zo slecht, heel zacht.

Onwerkelijk inderdaad. Het zijn net mensen. :crazy_face:

Samenvatting

Ik kon het zelf terugvinden met de zoekterm ‘negatieve bias psychologie’ maar ik heb nu geen tijd om een goed artikel te lezen en te linken.

Haha ja daarom zei ik ook ‘wel begrijpelijk’ want ik heb dat zelf ook. Maar blijft toch een gekke gewaarwording

Ik lees onder de video van Aimée dat Moderosa dus ook schoenen verkoopt voor 200 in Preorder ( snap nu waarom hahahaha want lang wachten ) die voor 15 op Ali staan. Dat gaat wel heel ver hoor. Denk je dat je iets exclusiefs koopt wat zij heeft ontworpen en komt het daar vandaan echt wtf.

15 likes

Zijn dat die schoenen die niet retour mogen wat wettelijk verplicht is?

3 likes

Volgens mij wel ja!

1 like

Zolang je Inge Marieke maar niet vergeet!

4 likes

Godsamme
Wat taboedoorbrekend van haar zeg, yolo hoor

44 likes

Maar vgm deed ze juist veel aan sporten enzo de afgelopen tijd. Maar omdat ze 1 zak chips heeft gegeten is ze ineens een rebel…

2 likes

Soms heb ik echt het idee dat sommige mensen/influencers er maar zo’n verhaal bij typen, omdat het dan wel “geoorloofd” is om een bikini foto te plaatsen ipv gewoon schaamteloos eentje te delen en het te “ownen”. Word echt moe van dit soort praktijken. Als je met je lichaam wilt pronken kan dat ook gewoon zonder “verantwoording” af te leggen hoor
Ja de irritatie zit hoog :sweat_smile:

32 likes

Ik kende haar niet, maar wat een leuke kledingstijl heeft zij zeg :heart_eyes:

1 like

Waarom moet zij dikkere meisjes helpen met deze foto?

3 likes

Jawel wss ken je haar wel ze gaat ook met Anna Nooshin om. En ze is de hoofdredractrise van linda meiden.

1 like

Dat is ‘ons Yara’, ik ken haar omdat ze vroeger ook op EGF zat (ze had toen de fashionblog thischickgotstyle).

Ik vind haar eigenlijk altijd nog wel ‘normaal’ en nuchter overkomen maar deze post ook een beetje raar ja.

13 likes

Nee ben ik niet met je eens. Ze zegt gewoon iets over zichzelf en haar lichaam en helemaal niks over te dik zijn of wat dan ook. Slechts dat het haar niet gelukt is ‘helemaal ripped’ te zijn. Waarom moet zoiets dan meteen weer op anderen betrokken worden. Zij kan toch ook onzekerheden hebben, zelfs al is ze het toonbeeld van perfectie of whatever.

22 likes

Het gaat er toch meer om dat ze zich niet voelt naar de maatstaf om een bikinifoto te ‘mogen’ posten. Dat zit nooit vast aan een bepaalde kledingmaat. Onzekerheid heeft geen maat.

7 likes

Vind het altijd zo bijzonder dat die mini meisjes met een super strak lijfje (laag vetpercentage) wel best flinke borsten hebben. Ben ik jaloers op. Verder vind ik er niet zoveel van, aan de ene kant beetje vreemd verhaal van die zak chips en aan de andere kant tja, als ze het wil posten waarom niet.

2 likes

Ik vond het ook een storende post, terwijl ik haar normaal wel leuk vind.

3 likes