Wow heb gisteren dke video van jiami gekeken dat ze eten ging bestellen en er een extraatje bij vroeg zoals een tampon of pleister. Vind het eigenlijk best asociaal dat ze dat vraagt alleen maar voor een video, en ze die gasten daarna ook nog soort schuldig laat voelen dat ze get niet mee hebben genomen?
Verder echt mateloos geïrriteerd aan haar manier van praten en dat vreselijke nep hoge stemmetje van haar. Ze is geen 12 meeer… (toch?? Door deze video is twijfel weer groot)
Die bekers van Bonnie doen me aan menstruactiecups denken.
Wel heel leuk zo’n themafeestje! Lijkt me echt leuk om bij te zijn of zelf te organiseren.
Haha ik vond het juist zo lief van Nick dat hij dat hele ontbijt had gemaakt en een halve dag vrij had genomen om de verjaardag van zijn vriendin te vieren (net zoals Bonnie ook iets leuks van zijn verjaardag maakt). Omdat niet ieder stel dat doet en zo.
Ik kwam hier naartoe om dit te zeggen. Man man man. Net een 3 jarige kleuter die door de supermarkt rent en je het liefst ‘per ongeluk’ laat struikelen
Hahaha Grappig dat ze verschillende gevoelens weet op te roepen. Ik ben vast heel raar en je mag me OMG-en, maar ik was eigenlijk een beetje jaloers hoe die zakken snoep toch zo’n hoogtepunt van hun dag kunnen zijn. Ik zou ook wel zo’n relatie willen waarin je allebei zo tevreden bent met van die kleine dingen, haha.
Edit: Maar we weten natuurlijk niet of Nick het allemaal ook echt zo leuk vindt; we zien vooral de blije Bonnie.
Haha nee joh, ieder zo’n zijn mening en beleving toch! Leuk dat jullie ook in elk geval samen taart eten en het vieren En inderdaad, happy birthday Bonnie!
Even iets anders. Ik ben al een tijdje op zoek naar zo’n jasje. Ik had deze van Yvonne’s website al in mijn winkel zitten. (Ja, tegen beter weten in. Ik weet dat de spullen zwaar overpriced zijn).
Typ ik nog even ‘Checked shirt’ in bij Google, en kom via daar op Ali terecht. Is 'ie daar - ervan uitgaande dat het hezelfde jasje is en dat Yvonne ze via Ali regelt - maar serieus 20 euro? Dus dan zou ze meer dan 40 euro winst kunnen maken door dit te verkopen.
Aangezien ik niet de enige ben die in dit soort dingen tuin, moet ze hier toch echt vet aan verdienen?
Check even Alis vs de rest op Facebook, pagina ramvol met die soort dropshippers
Ik zag laatst ook ergens in een shoplog voorbijkomen (geen idee meer van wie) dat zij er eentje bij de C&A gekocht heeft! Is al een tijdje geleden maar wie weet hebben ze hem nog ergens.
Ah lief dat je me tipt, ga meteen even online kijken!
Ik zit in de fashion branche maar ik vind de winkel van Yvonne wel heel schaamteloos. Alles is nep-designer (mega illegaal om te verkopen) of/ en van Ali.
Snap niet dat ze nog niet vaker een dikke boete gehad heeft. Of daar vlogt ze dan misschien niet over.
Echt zielig dat ene Bianca uit Brabant net eentje bij haar besteld heeft. Hopelijk stuurt ze hem weer terug
Ik word helemaal kapot gespamd op Instagram met gesponsorde content van Check, die nieuwe e-deelscooters in Rotterdam. Ben benieuwd hoe lang 't duurt voordat we Bonnie met een sponnetje voorbij zien rijden op zo’n scooter.
Moeten ze haar en Nick natuurlijk wel een code geven, zodat ze weer gratis kunnen rijden
Tjellens
Blijkbaar vinden mensen die “blunderfoto’s” uit de instastories van Sarah Rebecca heel sterk/grappig. Daarop staat ze gewoon geposeerd en goed gekleed, maar dan heeft ze bijvoorbeeld een oog half dicht. Ik weet niet… maar ik vind het net niet echt gedurfd, grappig of een statement of iets?
Maar goed, misschien moet ik haar sowieso maar ontvolgen…
Hahahahaha ja zij is zo ergerlijk daarom kijk ik 't ook
Ahh ik vond Bonnie’s vlog weer heerlijk hoor. Die 2 genieten zo van het leven!
Heb ook echt zin in de vlog van d’r feestje, hoop op veel dronken monologen van d’r vrienden lol.
Over wie heeft Aimee het met die sport set? Is dat moderosa?