Precies. Staat op haar website dat ze de koningin van plannen is. Hoezo? Omdat ze een planner design van de passionplanner heeft gejat? Dan is Mascha ook de koningin van het plannen
Heb er nog geen enkele gekeken maar vind dat ze het tof gedaan heeft!
Dat I love beauty event had ik al verdrongen. Ben daar toen geweest, was 3x niks. Wilde echt mijn geld terug.
510 euro voor een pen ?!?!?!
Dit is echt de meest verre ver van mijn bed show ooit.
Ik geef het er niet aan uit, maar ik vind het eerlijk gezegd niet raarder dan 500 piek voor een ander luxeproduct (sierraad, tas, schoenen)âŠ
Ik raak mijn pennen sneller kwijt dan dat ik haren verlies. Hopelijk is zij zorgvuldiger ermee, haha
Eens. Vraag me nu wel af hoe duur de vullingen zijn, anders wordt het relatief wel heel erg duur.
Hahahahahahha
100 euro voor een hardcore schrijver/fan kan ik me nog voorstellen. Maar 500
Edit; @grace daar heb je ook wel weer gelijk in.
Maar Ă©cht. Ik dacht eerst nog, â zal wel rond de 200 euro ofzo zijn danâ (wat ik overigens ook een belachelijk bedrag vind voor een PEN, daar niet van) maar nu ik 510 euro lees, zit ik echt zo achter mân laptop hahaha
Je kan er gewoon een laptop voor kopen met Word
Ik heb dat met zonnebrillen, die zou ik weer nooit voor meer dan âŹ5 kopen
Ik denk dat ik in mân hele leven nog geen 500⏠uitgegeven heb aan pennen
De titel van dit topic is anders dan anders en ik kan er niet aan wennen
Ik ben eens met mijn dikke billen op mijn zonnebril gaan zitten dus dat doe ik ook niet meer hoor, zoân duur kreng kopen
Zou zoân pen ook verzekerd zijn?
Ik heb echt nul intrinsieke interesse maar tiger Elise heeft een video gemaakt met âWillem van de huismutsâ. Daar gaan mijn feministische hart van juichen.
Waar ik woon is zoân pen een vrij normaal afstudeerkado, ik heb vooral juristen in mijn vriendenkring die er eentje van hun oma kregen âom officiĂ«le handtekeningen mee te zettenâ. Ik denk dat het qua overbodige luxe vergelijkbaar is met een horloge van een paar duizend euro, na een bepaald bedrag draait het ook gewoon helemaal niet meer om functionaliteit.
Het is volgens mij wel uitzonderlijk dat Cynthia die pen daadwerkelijk gebruikt voor haar aantekeningen enzo, ik zou de lievelingspen van Mascha (die van Swarovski, verzin ik dit nou of herinnert zich iemand die ook nog?) van 20 eur daar geschikter voor vinden!
Maar horloges kun je nog goed verkopen denk dat dat met pennen wat minder aan de hand is
Maar als ze hem niet zou gebruiken voor aantekeningen, waarvoor zou ze hem dan moeten gebruiken?
Bedoel je alleen voor het ondertekenen contracten en zo? Dat zou ik pas echt zonde vinden van het geld haha.
(los van dat ik nooit zoân dure pen zou willen zou ik ook nooit aantekeningen met een vulpen willen maken, maar smaken verschillen blijkbaar)
De ex van mijn tante zat echt volop in de tweedehands vulpennen handel hoor, het is ontzettend niche maar de markt is er zeker wel haha