Het is wetenschap.
Ik visualiseerde een tropisch eiland. Inmiddels schijnt hier de zon en staat de kachel aan. Ik ben dus feitelijk al halverwege.
Ik ben zo tempted om de plantraining van Cynthia toch te gaan volgen. Het klinkt zo mooi. En ik heb zelf 2 agenda’s, 3 schriften en 109.347 post-it’s per week nodig om iets gedaan te krijgen. Lijkt me zo fijn om wel overzicht en vooral een systeem te hebben.
Ik denk een visualisatie storing, want ik heb de andere helft! Zit op een tropisch eiland, maar het regent vandaag.
Waarom heeft ze een “Oh shit diegene waarvan deze plek echt is komt terug van de wc” blik.
HAHAHAHAHAH
Zou dan meteen goede gezondheid visualiseren eigenlijk, of huh werkt het dan niet zo?
Ben nog steeds niet verloofd. Had verwacht dat mijn vriend al wel met een bos rozen op mijn werk zou staan, maar helaas
Ahhhh ik vind het ergens wel super aandoenlijk dat ze een business class vlucht zo speciaal weet te maken. Helemaal geposeerd en getagd, is toch lief dat ze echt denkt dat het universum haar dat heeft gegund.
Heb dan liever dat zo iemand het krijgt die er helemaal hoop uit put. Net als Tien met die nummertjes. Vind het echt lief dat het hen helemaal kan bezighouden wat het universum zogenaamd doet.
Ik kan echt niet geloven dat dit geen sarcasme is
Ik vind deze grappen zoooo flauw, kan het echt niet aan.
Prima dan toch? Vriendin van me heeft haar masterclass ooit gewonnen en vond die volgens mij best chill.
Ik heb de productiviteitscursus van Celinecharlotte gevolgd en tis gewoon heel fijn als 1 iemand je duidelijke handvaten geeft, hoe logisch ze ook zijn.
Ik snap je hoor, maar laat haar lekker zweven. zo’n type ramt volle bak voorhoofd tegen de muur als het eens mis gaat, want dat was niet gevisualiseerd.
Het hele leven is geluk en toeval, imo. Maar ik vind dit “ik heb het gevisualiseerd” niet heel anders dan het concept van Karma waar zoveel mensen mee dwepen. Er zijn toch ook zo veel klootzakken die nooit “hun karma” krijgen en genoeg mensen die heel hun leven goed doen, maar nooit goed ontmoeten.
Staan duizenden videos op yt over plannen en plansystemen. Die hebben net zoveel deskundigheid als Cynth. Bespaar dat geld
Mijn hart…
Voor wie alleen het verhaal van Bubble wilt zien: vanaf 17.40 ongeveer. Ik jank in ieder geval alvast heel hard.
Wauw de vriendin van Serena, Angel, deelt even haar woning die te huur is: https://www.amsterhomes.com/amsterdam-rustenburgerstraat-NLH02492494764 die prijs
Ga nu de video van Teske kijken, heb de zakdoekjes al klaar liggen
Oh man,
Ik heb alleen de intro gekeken en ben daar al gestopt. Weet zeker dat ik mee ga huilen
Ik heb het net afgekeken en oh ik heb zo hard mee zitten huilen. Ik vind het ook echt knap hoe Teske het toch nog een soort van rustig weet te brengen.
Oh ik moet echt huilen, wat zielig