Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Even ter algemene informatie: voor dit soort dingen is het altijd handig om bij je eigen gemeente te kijken of zij je kunnen helpen. Via de gemeente kan je een speciale gemeentepolis afsluiten bij een verzekering. Dan betaal je bijvoorbeeld je eigen risico standaard gespreid en krijg je korting op aanvullende verzekeringen.

Wat betreft het eigen risico: kom je er helemaal niet uit, kijk dan of je een fonds kan aanschrijven, dit gaat meestal via maatschappelijk werk. Dan moet wel de nood hoog zijn, het is echt een laatste oplossing. Bijgewerkt: Je kan ook andere toeslagen aanvragen, maar deze zijn niet bedoeld voor je eigen risico.

Dit verschilt allemaal wel per gemeente en het uitzoeken is echt even werk, maar het kan wel de moeite waard zijn.

3 likes

Ik wil niet in discussie, maar zet het wel op twitter?

1 like

Vind dit soort tweetjes altijd zo lastig. Ik denk dat je bij jezelf echt al wel weer dat je naar een arts moet, ook als je dat eigenlijk niet kan betalen (waar tussen niet kunnen en echt niet kunnen ook nog een hele wereld zit). Wat kunnen je medetwitteraars dan nog voor je doen als je aangeefr dat geld niet te hebben. Soortvan kafkaiaans dilemma voorleggen.

3 likes

Ik ben ook best wel teleurgesteld in Monica. Ik volg haar vanaf het begin en ben ook wel ‘fan’. Maar haar reactie in de vlog over de boxen is gewoon slap. Ook slaat de vlog gewoon nergens op. En ze geeft dat ook zelf toe maar ik heb zo’n gevoel dat ie volgende week niet veel beter gaat zijn

2 likes

Het meest hatelijke hieraan vind ik nog dat business class vliegen het beste is wat je kan wensen. Lekker boeiend. Als ik heel rijk was zou ik denk ik ook business class vliegen maar ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo hyped over doet. Alsof je het gemaakt hebt ofzo haha. Ook in business class slaap je niet echt lekker en moet je naar een klein kuttoilet.

57 likes

Is zij coach?

6 likes

Ging net door mijn enkel tijdens het sporten. Blijkbaar niet hard genoeg gevisualiseerd dat ik niet zou vallen.

15 likes

Hoe zou dat dan werken als iedereen in dat vliegtuig dat echt heel goed had gevisualiseerd? Met z’n tienen op Ă©Ă©n eersteklas stoel of zo?

4 likes

Als je dan alles kan krijgen door te visualiseren, dan ga je je op businessclass focussen??
Zouden ze ook dingen visualiseren die niet direct op zichzelf gericht zijn, zoals minder armoede, natuurrampen?

6 likes

Ik visualiseer me al ruim 2,5 jaar een kind. Hoelang duurt zoiets normaliter?

ik word hier zooooooo kwaad van

34 likes

Het is gewoon wetenschap.
Hoe kun je zulke domme uitspraken doen mijn hemel.

9 likes

Ik vind het eigenlijk ook wel gewoon triest als je meerdere keren per week droomt over business class
 Zegt al genoeg over de persoon vind ik zelf.

37 likes

“Het is gewoon wetenschap”

Nee nee nee nee nee x1000

20 likes

Hahaha flikker toch op met je visualiseren.

2 likes

Ik visualiseer even een trouwring en 2 kinderen. Brb!

6 likes

Werkt het als je je visualisatiekrachten samen inzet? Ik visualiseer ook graag een ring

3 likes

ik wordt altijd zo treurig als ik weer eens op haar insta kijk. Je voelt gewoon dat ze nog zoveel onverwerkte issues heeft, maar denkt ze goed aan te pakken. En deels doet ze dat ook wel (fitness meuk) maar ze tackelt ze niet psychologisch. Hoop dat ze ooit die stap wil zetten naar echte hulp

1 like

En zijn jullie visualisaties al uitgekomen? Benieuwd naar wat voor een effect het heeft op je, nu je weet dat zoiets werkt.

8 likes

He shit nee, of lukt dat niet in 10 min?

5 likes

Het is geen magie.

7 likes