Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Zijn allebei gewoon vakantiefoto’s denk ik. Lekker filtertje eroverheen en iedereen heeft een kleurtje.

2 likes

Ja vakantietan en met dat donkere haar lijkt het ook heftiger.

Sowieso megagefilterd natuurlijk. Durf te wedden als je haar tegenkomt dat ze ineens een lichtere huidskleur heeft😅

4 likes

Ik vond het wel stoer dat Monica de vlogcamera weer oppakte. Houd van haar eerlijkheid en zelfspot! Knap hoe ze ‘t volhoudt in haar eentje met Zara Lizzy en zo fijn dat ze met vriendinnen weet af te spreken! (Ik ben niet monica)

1 like

Hoezo weer, de afgelopen weken heeft ze ook gewoon gevlogd toch?

Oja sorry, niet helemaal opgeschreven wat ik bedoelde. Meer dat ze er eindelijk over ging praten en reacties open laat.

Had cowiththeflow niet laatst een video online gegooid? Kan 'm nergens vinden (of ik moet het hebben gedroomd…).

Het meeste gênante vond ik wel dat ze claimden dat die box 300 euro waard is - inkoop van die producten is nog geen 20 euro (en de rest spon meuk)

4 likes

ik ga nu ook zoeken

1 like

Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze de comments weer uitzet, man wat doet zij zielig zeg en wat pakt ze het onhandig aan.

Ik vond het wel grappig dat ze die tattoo op haar vinger liet laseren die had ze met Lars geloof ik

2 likes

Nog even over de video van Monica…

Zó teleurstellend dat ze na al die weken nog steeds niet haar excuses aanbiedt. In plaats daarvan hangt ze alleen een zielig verhaaltje op om medelijden te krijgen. Echt te walgelijk voor woorden. En dan ook nog leugens verkondigen dat ze er geen euro aan heeft verdiend…? Who are you kidding?

Ze heeft al die maanden meegewerkt aan die box, dan ben je gewoon mede verantwoordelijk voor de kwaliteit. En als je klanten ontevreden zijn moet je ook je verantwoordelijkheid nemen en op zijn minst excuses aanbieden. En als ze echt zo onschuldig is zou ik als ik haar was een advocaat op the boxing club afsturen (maar dat geloof ik sowieso niet). Maar ik zou het sowieso dom vinden om je naam te koppelen aan iets waarvan je geen idee hebt wat de inhoud zal zijn.

10 likes

@CTFxC heb het al gevonden, de video staat blijkbaar niet op haar eigen kanaal. :blush:

Niet? Heb je een linkje? Ik kwam bij die video van een week geleden.

Heftig wel hoor lijkt me!
Alleen vind ik het wel een beetje irritant dat ze in de reacties de hele tijd zegt ‘ja ik heb geen geld om naar de dokter te gaan’. Misschien privilege van mij maar ik zou echt denken van ja maar dit is zo belangrijk

5 likes

Hoezo is dat knap?

Omdat ze vertelt dat mensen ‘kkhoer’ en ‘je moet dood’ tegen haar zeggen? Zou jij dat graag horen?

2 likes

Niet de moeite waard…

Misschien klink ik nu heel onwetend, maar doktersafspraken worden toch volledig vergoed, buiten het eigen risico?

Edit: ah ik zie het hieronder al

2 likes

Eigen risico kan ze wel in delen gaan betalen. Weet verder haar situatie niet hoor maar lijkt me toch wel zaak dat je een dokter gaat bezoeken als je hallucinaties hebt

1 like

Hoe bedoel je? Voor vervolgafspraken?

Eigen risico is 385 euro