Jaa hier ben ik het wel mee eens.
Ja ik denk ook dat het misschien zo gegaan is, maar alsnog moet Monica toch beseft hebben dat de inhoud niet echt geweldig was? Dat koekje, die vitamines die ze nooit gebruikt irl, die waardebonnen bij een designer website bij aankoop van X bedrag… Stel dat ze inderdaad zelf goede samples heeft gezien (van die kimono en die zonnebril bijvoorbeeld), dan nog moet ze toch beseffen dat de inhoud geen 300 euro waard is?
Ik denk dat zij contractueel ook niet zo veel mag zeggen hoor! Daar is vast iets over afgesproken tussen beide partijen voordat die boxen de deur uit gingen.
Wat zat er eigenlijk in die boxen voor PR? Waren dat wel mooie spullen?
Ik vind het vooral heel vreemd dat zij zegt er geen euro aan verdiend te hebben. Hoe kan dit? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dit verzint. Ze zei het zo stellig
Tuurlijk verzint ze dat wel; is puur onderdeel van het slachtofferrol verhaal. Ze doet dit écht niet gratis
Sorry, maar ik heb hier 0 begrip voor: zelfs als ze niet inhoudelijk betrokken was, dacht ze waarschijnlijk letter makkelijk te cashen over de rug van haar fans. Kennelijk vinden die toch niet alles waar zij haar naam op zet geweldig, wat waarschijnlijk de gedachte was van die boxing club.
Sorry hoor maar dat hele verhaal van Monica is bullshit. Die box wordt nota bene gemaakt door een combi van bedrijven waarvan één haar eigen management is. Wat zou haar drijfveer zijn om zo’n box te maken als ze er niets voor krijgt terwijl ze zelf ook meerdere bedrijven heeft en zoiets kan maken terwijl ze er geld voor krijgt. Haar eigen sieraden zitten nota bene in de box. Heeft ze die dan uit goodwill weggegeven? Ik verbaas me echt om mensen die hier nog het goede in proberen te zien.
Het eerste zichzelf respecterende bedrijf dat voor gratis zijn naam verbind aan iets commercieels van een ander moet ik nog tegen komen.
Misschien dat ze er niets van overhoudt nu het zo slecht loopt/ veel mensen de box terugsturen? Geen idee hoor. Maar ik kan niet geloven dat ze bewust een deal heeft gesloten waar ze niets aan over zou houden
Denk dat dit financieel mss wel eens kan tegenvallen inderdaad doordat het zo’n flop is. Maar no way dat ze die box oorspronkelijk op de markt bracht zonder dat ze er geld aan wilde verdienen.
Ja dit denk ik ook
En dan krijgt ze nu nog een koekje van eigen deeg.
Als dat inderdaad het geval is zou dat zeer kwalijk zijn, maar dat is toch helemaal niet het verhaal dat Monica of dat bedrijf nu naar buiten brengen?
Waar komt dit vandaan, heeft iemand dit gezegd? Ik weet alleen wat ik hier lees maar dit heb ik nergens uit opgemaakt.
En dan nog: ook dan heeft ze haar naam aan een bedrijf/product gekoppeld als zakelijk besluit. Het zou heel erg zijn als het zo gelopen is, maar dan nog vind ik het haar verantwoordelijkheid om tegenover haar fans een goede reactie te geven. Die kunnen er ook niets aan doen en vertrouwen haar naam. Als je je naam verkoopt (om het maar even heel bot te zeggen) en ergens gezicht van wordt, horen daar ook de minder leuke reacties bij als dingen fout lopen. (Natuurlijk horen daar geen doodsbedreigingen of andere belachelijke dingen bij, dat slaat nergens op)
Ik vind absoluut dat dat boxenbedrijf de grote schuldige is maar ik vind niet dat Monica hier helemaal geen verantwoordelijkheid heeft.
Vet late to the party maar ik heb gemeenschappelijke vrienden met haar op Facebook en zag laatst dat ze nu toelatingstoetsen voor de PABO aan het doen is. Ik hoop heel erg dat Emma eindelijk iets vindt waar ze echt haar ei in kwijt kan en denk ook wel dat ze het best goed zou kunnen doen voor de (basisschool)klas.
Ik denk inderdaad wel dat het Simskanaal niet zo’n groot succes gaat zijn.
Kan iemand mij vertellen wat er met Monica en die box was? Heb het volgens mij echt helemaal gemist.
Haha wow das wel lullig ja! Was het ook echt troep of gewoon merken waar je niks mee kon oid?
Hahahaha omg neee
- Love the vakbond voor beautybloggers
- Nee we gaan gewoon voor de Nederlandse vereniging voor huisvrouwen.
0 stemmers
Ik wil een verplichte vakbond voor beutybloggers en dan lekker stoken
Misschien zit ik er helemaal naast hoor maar ik keek op Manon Tilstras instagram na jaaaren niks van haar gezien te hebben. En het verbaasde me hoe donker zij eruit ziet op haar laatste post. Ze is toch gewoon wit of niet? Dat dacht ik tenminste altijd. Krijg er een beetje Ariana Grande vibes van