Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik snap dat jullie dat denken en vinden. Maar wat als ze al hulp heeft ofzo en instagram een extra uitlaat klep is. Je veranderd niet na 1 gesprek of iets dat heeft tijd nodig.

Ik vibd dit hetzelfde als bijv tegen een dik iemand zeggen van nou nou zou je niet eens gaan sporten/dieeten terwijl diegene daar misschien al mee bezig is en keihard zijn/haar best doet.

Het kan best kwetsend of demotiverend zijn als iemand roept wat je moet doen terwijl je het al doet en voor je gevoel goed bezig bent.

15 likes

Vind het echt bizar dat mensen vanaf een afstand lijken te kunnen bepalen dat iemand hulp nodig heeft. Misschien heeft ze het ook, misschien is het chronische aanstelleritus van een kunstzinnige geest en moet je haar gewoon ontvolgen als je je daaraan stoort. Misschien heeft ze al jaren hulp, misschien is dit gewoon haar uitlaatklep, misschien is het zelfs allemaal een grote prank. Nobody knows.

28 likes

Wordt ook besproken in beutyblog topic :blush:

1 like

Ja hier heb je (realiseer ik me nu je het zegt) echt gelijkin. Zelfde geldt voor de terugkerende discussie over Sanne denk ik.

2 likes

Huh wat???
Maar het ging om iemand anders :grimacing:

24 likes

Denk je dat echt? Je kunt mij niet wijs maken dat jij (of andere mensen in dit topic) zich echt zorgen maken om haar. En ook mensen die een reactie bij haar achterlaten met zogenaamd goedbedoeld advies. Als iemand zich écht zorgen maakt dan stuur je wel een privébericht.

9 likes

Dit is echt geen zorgen uiten, dit is roddelen, verwonderen, misschien zelfs enigszins leedvermaak. Maar oprechte bezorgdheid vind ik moeilijk te geloven. Als je je echt zorgen maakt is stap Ă©Ă©n iemand niet in een roddeltopic bespreken.

17 likes

Precies. Wat wij zien is wat ze plaatst en zolang ze zelf haar social media openbaar heeft is die content dus waar mensen over zullen praten. Of ze wel of geen hulp nodig heeft staat los van alles, dat is aan haar en eventueel haar directe omgeving.
Ik vind haar posts gewoon puur aandacht vragen, ze heeft daar blijkbaar behoefte aan dat mensen haar complimenten geven of lief voor haar zijn.

2 likes

Ik vond dit heel erg grappig, maar toen checkte ik het en bij mij staat ze er wel gewoon bij

1 like

Haha, ik vind dit wel een grappige comment. Plaatst zij niet 1009 berichten dat ze eigenlijk en enorme introvert is? En een Lone wolf enzo :joy:

Los van mijn mening of zij hulp nodig heeft of niet, plaatst ze zelf ook al 167x dat ze beter voor zichzelf moet zorgen, toxic people moet weren hulp nodig heeft etc etc. En vervolgens een dansje in de woonkamer. En 586 foto’s van haar schaafwond. Je weet natuurlijk nooit wat er “achter de schermen” plaatsvindt, maar dat de manier waarop zij met social media omgaat niet per se heel goed is, staat buiten kijf lijkt mij?

2 likes

Emma Wagemans heeft het er de hele tijd over dat ze gecanceld is. Maar dat is toch helemaal niet zo?

3 likes

Welnee. Ook voor dat gedoe met Alice waren haar uploads sporadisch en had ze het vaak over het feit dat ze vond dat ze niet de views kreeg die ze ‘verdiende’. Ook iemand die graag aandacht wil maar nog niet zo goed weet hoe.

3 likes

Wat een toneelstuk ook weer in haar stories

5 likes

Ook nu met dat idee van een Engelstalig game channel omdat ‘je in het buitenland zoveel meer kunt bereiken met je youtubekanaal’.

2 likes

Inderdaad. Zoveel ideeën en plannen maar het komt er nooit van. Niks mis mee want zoveel mensen die het moeilijk vinden om plannen daadwerkelijk om te zetten in actie maar bij Emma is het dan weer zo dat ze er anderen de schuld van geeft dat haar plannen nooit lukken.
Vind de videos die ze vorig jaar gemaakt heeft erg grappig en goed gelukt, ze weet precies hoe ze het moet doen maar ze heeft denk ik niet de drive om dat dan elke week te doen om haar nummers op te schroeven.

1 like

Ja precies. In haar laatste video had ze het er ook al over en net op Instagram weer. Jammer dat ze dat zo denkt.

https://youtu.be/y5gpG5Osif8 deze video / podcast gaat o.a over regels en wetten die er aankomen voor youtubers en het oprichten van een vakbond voor youtubers.

Ik moet toch altijd een beetje grinniken bij het idee van een vakbond voor youtubers. Denk dat youtubers persoonlijk juist belang hebben bij een niet strak georganiseerde sector.

10 likes

Hoe zou het eigenlijk staan met het DBB? :rofl:

Wat was dat hilarisch. Wie kent ze nog?

6 likes

Zouden de oprichtsters uberhaupt nog met elkaar aan tafel kunnen zitten😂

4 likes