Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Godverdomme zo iemand wil je toch door elkaar schudden??

11 likes

Zij zou een break van social media nemen toch?

2 likes

Ik ben biased als sommigen afgekraakt worden, ben ik heel eerlijk in. Probeer dan maar gewoon niet te reageren.
Dit mens wekt gewoon alleen maar irritatie op.

3 likes

Echt een goede video van Joy, ze vertelt het zo goed! Ook heel nuttig voor haar doelgroep denk ik :blush:

1 like

Jeetje wat heftig voor haar zeg. Heel knap dat ze hier een video over maakt.

1 like

Ah goede video. Mooi hoe ze erover vertelt, niet met al te veel drama, maar wel een duidelijke boodschap. Nuttig voor haar jonge doelgroep denk ik.

1 like

Ga ook echt stuk om die comment “das mooi kan ik een minuut langer” :joy:

5 likes

Anna staat bij mij wel bij haar volgers. Al zou ik het helemaal begrijpen als je haar niet meer volgt. En toch blijf ik het zelf maar doen.

1 like

Heb de video niet gezien, maar heb moeite met de titel. Ik vind het lastig als er wordt gesproken van het “overwinnen” van psychische stoornissen. Veruit de meeste mensen met aanleg voor een psychische stoornis zullen de rest van hun leven in meer of mindere mate de invloed van de stoornis voelen. Ik vind overwinnen gewoon geen realistisch doel :woman_shrugging:t2:

24 likes

Wow die Joy lijkt echt op Kimberley van Married at first sight. Uiterlijk, stijl, stemgebruik en mimiek. Zou zo haar kleine zusje kunnen zijn.

Daar had ze zich ook voor opgegeven vorig jaar haha.

1 like

Jeetje die Romy is echt knetter gek. Ze zou toch ook idd een break nemen? hoelang was die ? 3 uur? jeetje dat kind moet echt professionele hulp krijgen als je t mij vraagt.

16 likes

Niet bagger, maar anders!

Ik heb gecomment, dan gerefreshed en dan was ik al geblokkeerd.

11 likes

Maar als er toch wel wat mensen zijn die denken dat zij hulp nodig heeft, dan is het misschien ook netter om haar hier niet te bespreken / de dingen die ze plaatst belachelijk te maken/uit te lachen.

20 likes

Ik dacht even “waarom gaat zo’n jong meisje hier online over praten” maar toen wist ik ineens weer dat ze geen 11 meer is! Goed dat ze die video maakt hoor.

6 likes

Het hoger beroep vanuit de verdachte loopt blijkbaar nog, vind ik niet super verstandig om dan zo te delen.

6 likes

Gaat over Romy neem ik aan?
Blijkbaar heeft ze zelf een enorm bord voor dr kop als ze mensen blokkeert die haar vertellen dat ze hulp nodig heeft.
Ben het er niet mee eens dat we het hier beter niet kunnen bespreken. Als zij van die vreemde dingen blijft plaatsen en blijkbaar geregeld berichten krijgt dat ze hulp nodig heeft, blijft negeren en diepzinnige teksten blijft plaatsen vind ik eerlijk gezegd dat ze er een klein beetje om vraagt.

Aan de andere kant, geef ik je ook wel gelijk, want zulke onzin moet natuurlijk niet gevoed worden, daar vraagt ze ook alleen maar om uiteindelijk.

Nou gelukkig is het niet zo erg met Romy gesteld dat de rechter haar (psychische) hulp oplegt, dus of ze hulp moet zoeken is nog altijd aan haar zelf om te beoordelen en niet een ander (gelukkig).

Het is een keuze van Romy om er zo mee om te gaan (en is het echt zo problematisch? Ze is geloof ik nogal extravert en ik vind ook vreemd wat ze deelt, maar dat is haar persoonlijkheid denk ik en daar doet ze zichzelf (en zeker anderen) geen schade mee toe) en daar mag je van alles van vinden, maar ze vraagt niet om deze reacties. Dit is niet echt anders dan iemand die gepest wordt, gewoon omdat iemand zichzelf is en daarmee blijkbaar afwijkt van de norm. Dat zouden we allemaal niet oké vinden. Waarom dit dan wel?

Vind het nogal grof dat iedereen meent dat het oké is om tegen een wildvreemde te zeggen; je hebt professionele hulp nodig. Vind het zelfs behoorlijk arrogant

20 likes

Maar dit is toch niet zo heel gek? Sowieso ga ik niet oordelen of zij wel of niet hulp nodig heeft. Maar ik zou het zelf ook niet zomaar aannemen als iemand hier op het forum bijvoorbeeld dat tegen mij zou zeggen. En het niet willen horen dat je hulp nodig heeft kan zoveel redenen hebben, misschien omdat je het er niet mee eens bent of omdat het te confronterend is. En voor de rest eigenlijk wat @Falula zegt, die kan het beter verwoorden.

3 likes