Verbaast me precies niks inderdaad
Is zo ja!
Hahaha over first dates gesproken, ik zag het met die Yvonne en zij was zoooo irritant en raar. Echt heel bewust van de camera’s. Die jongen was heel leuk en (volgens haar) “een metroman want goedverzorgd”, terwijl zij zo vaak over haar haar veegde, dat het een soort vettige flap werd. En ze was heel overdreven “stoer” ah doen, alsof ze 17 was. Terwijl ze gewoon 32 is oh ja en eerst heel vaag over wat ze precies deed, terwijl die jongen haar echt niet kende. Het was zo cringy
Ze zat ook echt goor te eten
Hahaha ja echt he, wat een aparte comment
(Geschreven door iemand die zelf een Mechelaar heeft)
Oké leuk voor je, nu ben je hondenexpert of wat?
Zij is echt next level gefrustreerd hierover.
Terwijl zij haar date al had afgeschreven voor er maar een woord gewisseld was.
Misschien moet Sanne een keer meedoen aan Married at first sight
Ik heb nu al medelijden met degene met wie ze dan gaat trouwen
Dat is onaardig om te zeggen
Eens, maar ik snap wel wat ze bedoelt. Van wat ik kan zien (ken haar natuurlijk niet persoonlijk) is ze zó negatief dat dat ook mijn eerste reactie was. Los van de kutdingen die ze meegemaakt heeft, weet ze altijd wel dingen op een negatieve manier te verdraaien. Ik ben in ieder geval gestopt met haar te volgen. Eerst was het een soort van vermakelijk, maar op een gegeven moment vond ik het doodvermoeiend.
Maarja wat @Penny_Lane zegt kan natuurlijk ook. Op ieder potje past een dekseltje right.
Echt een leuke video van Bonnie. Ben benieuwd hoe ik het er zelf vanaf zou brengen met 24 uur zonder stroom. Zonder telefoon zou wel lukken, maar meer de andere dingen die zij ook benoemd.
Wel echt heel erg flauw dat ze dr mobiel aandeed om dr stappen te tellen vond ik.
Heb de video zelf nog niet bekijken maar zag deze net voorbijkomen
Als er als datum 16-02-2005 bij had gestaan had ik het meteen geloofd. Toen ik 13 was schreef ik ook zulke “diepe poëzie”.
full body cringe.
“'cuz they probably hide”
Haha what?
Please make a book out of this!1!
-I probably will
Oy.
Wanneer zelfs @Hejira het niet meer positief kan bekijken en ons niet afblaft… dan is het erg hoor!
Anna volgt haar ook niet. Denk dat die het ook zat is haha.
*fake news
Heel geloofwaardige #spon als je net de week ervoor voor vier dagen naar Suriname bent gevlogen voor een andere #spon.