Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Jeetje wat kinderachtig om dit te vragen

3 likes

Nou sorry hoor, maar wat is dit?!?! Alsof ik van mijn shoarmaboer kan verwachten dat ze tampons voor me hebben. Die dingen zijn duur om zelf te kopen, laat staan dat zij even een doosje kopen om mij 1 tamponnetje te geven.

6 likes

Is deze video niet n.a.v. deze “grap”? Heb de video niet gezien verder.

1 like

Vind het ook echt zielig als iemand nog zo goed zou zijn om er een tampon of iets bij te doen en dat diegene dan ooit ziet dat ie in de maling is genomen. (Weet niet hoe het precies gegaan is want ik ga het filmpje niet kijken, gun haar geen view met zo’n sneue prank)

31 likes

Denk het wel, maar je maakt alsnog misbruik van een service.

Maar ook dat je bij jezelf denk: “Goh laat ik drie kwartier op een tampon wachten” terwijl je binnen 5 minuten aan een buur oid. kan vragen of ze iets hebben.

1 like

Late reactie maar nee, dat hoeft pas boven ongeveer 2000 van één persoon binnen één jaar (en meer als het bijv van je ouders of oma is).

1 like

Dit is wel top wc papier trouwens, ziet eruit als Edet Soft?! :thumbsup:

4 likes

Hahaha anders wel echt hoge savage levels bereikt

1 like

Ja ze dat ze zogenaamd een tijdje geleden om een pleister of zo had gevraagd en toen op het idee kwam voor deze video. Overduidelijk gewoon door dit bericht indd. Prima, maar zeg dat dan gewoon.

Je eigen naam (neem ik aan?) staat wel vol in beeld nu
Weet niet of je dat door had :blush:

4 likes

Martine reageert ook heel raar bij Teske. Dat hondenbazen beter uit moeten kijken. Teske zegt dat het ongeluk is. Martine er weer overheen. Haar eigen hond heeft weleens naar Maik gehapt. Waar heeft Martine het over!

11 likes

Wow ik heb daar totaal niet op gelet haha dankjewel! Heb het maar verwijderd, niet erg als mensen dat gezien hebben maar hoeft ook niet zo duidelijk in beeld :see_no_evil:

1 like

Ja ze had gewoon niet over hondengedrag moeten beginnen. Het kwam meteen over alsof ze wilde verdedigen dat honden zoiets doen, ze bereikt er echt helemaal niks extra’s mee om dit punt te maken.

Zichzelf

28 likes

Met heel veel pijn en moeite de video gekeken maar wat doet ze raar??? Ze schreeuwt echt tegen die bezorgers en echt mega awkward “oh maakt niet uit geen zorgen oké super bedankt echt dankjewel dankjewel oké werk ze nog maakt echt niet uit he dankjewel doei!!!”

Doe ff chill chick

5 likes

Als je dit soort filmpjes maakt ben je echt te ver verwijderd van je leeftijdsgenoten die voor een schamel loon, in sommige gevallen onverzekerd, op veel te snelle fietsen, onder tijdsdruk, eten bezorgen bij mensen die tegenwoordig geen fooi meer geven.

19 likes

Ik zou me kapotlachen als een YT’er per ongeluk een codewoord voor drugs zou gebruiken. Of dat de bezorger het zo zou interpreteren en je ineens 5 White widowjoints aan de deur moet afrekenen omdat je 5 tampons hebt bijbesteld…

51 likes

RTL plaatst een foto van Giel Beelen en zn vriendin (die elkaar kennen van first dates). Zet Sanne (Schatteke) eronder: jeetje, dan ben ik nog kanslozer te koppelen dan Giel. Vind het echt een rare reactie?

7 likes

Dat zijn we toch gewend van dr, niet?

43 likes