Ontzettend sneu voor Teske en haar vriend, en voor de andere kat die achterblijft. Vreselijke manier om je huisdier te verliezen. Wat kan de natuur ontzettend wreed zijn .
Oh nee, wat erg zeg
Om te huilen.
Ik ben 2 katten verloren die doodgebeten zijn, door dezelfde hond. (en 1 kat is nog gebeten maar heeft het overleefd) Het kutte is dat er niks aan gedaan kan worden ‘want het is maar een dier’. Echt heel rot voor Teske om dit mee te maken.
Maar als een hond een andere hond dood bijt dan wordt er wel iets aan gedaan toch? Dat is ook raar dan
De wijkagent kwam bij mijn ouders langs en zei dat de hond gemuilkorfd moest worden maar wel nog los rond mocht lopen. En dat ze er niet veel aan kunnen doen want het is een hond en die zijn eenmaal zo.
Edit: en katten lopen ook los dus dat was de schuld van m’n ouders dat ze dat deden (terwijl 1 kat sowieso in onze eigen tuin werd gebeten)
Pff, wat moet dat frustrerend zijn… Ik vind het zeker niet normaal als een hond overal op afvliegt en andere dieren doodbijt. Sowieso zie ik andere honden te vaak los lopen op plekken waar dat niet hoort. En dan altijd de schuld naar het slachtoffer verleggen.
“Ja maar hij doet niks hoor”
En dat merk ik ook ja, maar ook daar doet de gemeente/politie niks tegen. Ja, we zullen deze week wel een keertje surveilleren. Flikker op. En als je er wat van zegt tegen het baasje gedragen ze zich vervolgens als een eikel, omdat hun hond natuurlijk God is.
Tot zover mijn frustratie. Vind honden sowieso niet echt leuk
Oh ik vind t zo erg voor Ramsey ook arme Teske
Wat is DIT?!
Doet 't niet bij mij
O nu wel, gek
Ja had 'm aangepast hij deed 't bij mij ook ff niet ging iets fout denk ik
Wat een oppervlakkig gewauwel, zo saaai.
Origineel bedacht, maar vind de uitvoering niks.
Ik vind piemeltje kleien dan weer schaamteloos gekopieerd van de Sekszusjes, die deden in het eerste seizoen aan kutje kleien en in het tweede seizoen zijn ze begonnen met piemels kleien
Nou hier is ook precies niks van terecht gekomen
Ik denk het. Ik heb net alle stories gekeken die ze gisteren en vandaag nog heeft geplaatst. Volgens mij is ze helemaal niet weggeweest
Artist. Niks zo vermoeiend als mensen die iedere gedachte en scheet die ze laten als een kunstvorm beschouwen die maximale aandacht nodig heeft. Vooral op dit Tumblr niveau.
Ik kleide al piemeltjes op de middelbare.
Jezus ik vind dit zo stom, heb de video niet gezien, maar veel van haar leeftijdsgenoten die bij die bezorgdiensten werken krijgen vet slecht betaald en hebben weinig zekerheid enzo, en dan gaat zij voor een videootje ook nog een beetje geintjes met ze uithalen?