Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Vreselijk om zo je dier te verliezen :weary:

Oh neee wat erg ze is zo gek op die beestjes, heel sneu

Arm katje. Ook voor het katje wat nu achterblijft.

1 like

Ahh nee dit vind ik zo sneu, echt een verschrikkelijke manier om je dier te verliezen

Oh nee wat vreselijk! In mijn jeugd zijn wij ook op die manier een kat verloren en dat is zo naar

Ik snap niet zo goed waarom Bonnie eigenlijk nu haar rijbewijs wilde halen als ze nog niet van plan is een auto te kopen? Volgens mij heeft ze nog geen 2 maanden haar rijbewijs en huurt ze max 1x per week een auto en dan zo klagen dat ze het nog niet zo goed kan. Dat heeft toch ook gewoon veel meer tijd en oefening nodig.

1 like

Toen ik 18 was en mijn rijbewijs haalde was ik ook niet van plan om een auto kopen een reed ik ook maar af en toe… ze heeft toch een greenwheels abbo?

Volgens mij heeft iedereen in het begin deze struggles, met of zonder eigen auto.

83 likes

Je kan het maar hebben denk ik altijd.

18 likes

Hier al een jaar of tien een rijbewijs zonder ooit een auto te hebben gehad.
Het is gewoon praktisch, al is het maar om af en toe taxi te spelen voor mijn opaatje.

22 likes

Ja dat is dus wat ze af en toe huurt, maar ik vind het gewoon zo gek dat ze dan na een paar keer autorijden verwacht dat ze het dan gelijk goed zal kunnen. Dat heeft gewoon veeel meer tijd nodig en zelf zou ik het denk nooit echt goed onder de knie krijgen door zo af en toe te rijden.

Maar had jij dat gevoel in het begin ook niet dan? Ik dacht echt de eerste paar keer dat ik nooit mn rijbewijs had mogen krijgen.

10 likes

Volgens mij had ze het in een van haar video’s wel over een auto kopen, ergens dit jaar nog.

Ze heeft nu pas net haar rijbewijs dus volgens mij “test” ze via Greenwheels ook een beetje hoe groot de behoefte is.

Oh mijn hart breekt echt voor Teske zo erg twee katten kwijt binnen een week.

1 like

Tuurlijk wel, en juist daarom heb ik pas mijn rijbewijs gehaald op het moment dat ik een auto kon/wilde kopen en toen heb ik ook dagelijks gereden en had ik ook wel verwacht dat het tijd nodig had om daar echt goed in te worden. Het gaat mij erom dat zij na een paar keer autorijden nog zo zit te klagen dat ze het niet kan terwijl dat juist doodnormaal is met zo weinig ervaring, en dat dat pas veel soepeler zal gaan op het moment dat je het veel frequenter gaat gebruiken.

2 likes

Ik ben nu aan het lessen en als ik hem gehaald heb koop ik waarschijnlijk niet meteen een auto. Maar het lijkt me zo fijn om minder afhankelijk te zijn van anderen. Als ik hem heb kan ik een keer BOB zijn, op/naar vakantie een stukje van het rijden overnemen, in noodsituaties taxi spelen, op m’n werk af en toe met cliënten ergens heen wat met de fiets lastiger is, etc. Het lijkt me een gevoel van vrijheid geven.

7 likes

Ik denk dat ze zichzelf nu ook vooral gek aan het maken is doordat het niet zo soepel gaat en daardoor wordt het alleen maar erger.

Ohhhhh Teske, mijn hart breekt

ahh mijne ook, zo sneu! die 2 posts ook na elkaar…

Ah gos, mijn hart breekt voor Teske. Als er iemand stapelgek is op dieren, is zij het wel en op zo’n nare manier ook :sleepy:

Echt verschrikkelijk…bah. :frowning: