Ooh maar ik zou ook zo iemand geld geven voor een nieuwe laptop als ik te veel geld zou hebben. Moet natuurlijk wel een bekende (of bekende van een bekende) zijn. Er was toen ook een meisje dat een heel jaar al haar essays op haar mobiel had getypt. Ja die zou ik dan wel geld geven.
Ach zolang je een geweten en realiteitsbesef niet met geld kan kopen zit ik goed
Al kan je dat misschien wel weer realiseren met een cursus bij een Instacoach
Ik snap niet wat je hier zegt.
Maar het is toch een wanargument? En ga achter een computer in de bieb zitten dan⊠snap dat niet
Dat ik persoonlijk meer waarde zou hechten aan âhet echte levenâ dan een online bestaan waarmee je misschien makkelijker en sneller bepaalde resultaten behaald maar waar alles ook veel sneller kan zijn afgelopen en je contact met anderen sneller kwijtraakt. Al is dat misschien ook wel weer een onderdeel van het spel en de dynamiek online versus offline.
Ja ik vind dat ook man. Ik heb ook een nieuwe laptop nodig maar moet gewoon minder uit eten en harder werken
Tja, kun je het haar kwalijk nemen dat ze alles bij elkaar hosselt als er blijkbaar mensen zijn die daadwerkelijk betalen. Wat bezielt je om een influencer zomaar ff wat geld te geven??
Maar dat is toch gewoon kut om steeds te doen? Bieb is niet altijd open en met pech heb je al die websites waar je niet op kan.
Als mensen zo graag van het geld af willen dan moeten ze dat doen
Ik heb wel eens een financiĂ«le bijdrage geleverd voor iemand die bepaalde medische hulpmiddelen nodig had en niet zo kreeg, maar dat zou ik ook een compleet ander verhaal vinden. En toen waren het blotebenen nog wel andere mensen die iets op poten hadden gezet.Maar wat mensen bezielen om een influencer zomaar geld te geven? Geen idee. Dit doet mij dan weer denken aan dat koppel waar ik een dik half jaar geleden iets over had gepost die hun lifestyle op Instagram probeerde te bekostigen met crowdfunding en centjes van een van hun hardwerkende ouders. :â)
Maar misschien doen mensen dat om trots te kunnen zijn dat ze een bijdrage aan iets hebben geleverd een soort (in)direct contact hebben gehad met een âidoolâ/âvoorbeeldâ. Of staat het misschien goed op je online CV. In plaats van followers kopen pochen dat je Influencer X hebt geholpen met de aankoop van een nieuw ding.
Ik volg dit niet. Maar ik geef niemand geld. Is allemaal van mij.
Oh nee wacht, geef wel aan goede doelen.
Maar ik vind Iris bestwel leuk en ik zou het haar eerder gunnen dan een random andere geld-over-de-balk-smijtende youtuber/blogger.
Niet dat ik zelf echt geld zou geven. Het zou leuker zijn als ze er iets voor terug zou geven, bijvoorbeeld een cadeaubon voor haar webshop ofzo. Maar ik denk dat ze voor veel mensen wel gun-factor heeft.
Calvijn is trots!
haha sorry dit is zo prachtig Nederlands, dat âje moet er wel wat voor lijdenâ. Zit toch diep van binnen in ons allemaal, op een of andere manier.
Ik volg je wel maar heb het wel andersom! Ik geef mijn vrienden graag geld, lunch of koffie als het nodig is, maar een goed doel sponsoren denk ik vaak wel even over na. Dat zie ik ook niet terug en geeft me een minder blij gevoel. Of dit weer iets anders?
Ik zou het dus doen omdat ik gratis profiteer van iemandâs content, als blijk van waardering. Beetje zoals hoe sommigen ook straatmuzikanten geld geven.
Ja maar dat zou ik ook doen voor iemand van hier. Maar geld geven? Nah. Voor mij werkt het zo niet. Wil niet zeggen dat het voor anderen niet zo werkt natuurlijk
Ik ook maar daarom val ik er denk ik harder over dan bijvoorbeeld QueenofJetlags zoiets zou doen. Als ik aan een echt goed doel / persoonlijk initiatief van iemand iets geef (bijv. om dierenleed tegen te gaan) dan hoef ik echt niks voor terug,
@Bill zo had ik het nog niet bekeken dat vind ik wel een logischere insteek.
Ik kwam deze youtuber van de week tegen in dit topic en moest toen erg hard lachen om zijn video.
Ik vind deze video ook echt een pareltje.
Ja opeens komen zijn videos tevoorschijn, heb er ook een paar gezien en vind ze ook wel leuk maar vind het aan de andere kant ook wel een makkelijke manier om een leuke video te maken voor en over youtube(rs). Beetje opportunistisch wellicht?
Young Egbert haha. Wat een leuke jongen. Hij lijkt op en klinkt als Britt Dekker.
Bij ikbenirisniet (en bij meer insta fluencers die ik volg) is het ook vaak dat iemand vraagt joh mag ik geld aan je geven als blijk van waardering? En dan wordt zoân tikkie gemaakt, en daarna gedeeld. Dat was bij iris ook zo.
Ik volg bv marketingvrouw ook en zij deelt gratis dâr kennis en daar maak ik graag soms een tie tje voor over, vind haar leuker te volgen dan een saai artikel over hetzelfde onderwerp.
Maargoed iris heeft bij mij ook een heel hoge gunfactor en zij verdient volgens mij ook bijna niks met dâr influencerlife (wat ze dus ook amper nog heeft)