Gebeurt veel vaker hoor! Is ook wel vaker gedoe over geweest, bijv bij kindafreakyy (zij was toen ziek en kon niet werken om geld te verdienen voor een opleiding) en een ander meisje dat niet kon solliciteren omdat ze geen laptop had en daarom geld vroeg voor een laptop.
Nou inderdaad.
Moet je dit dan ook aangeven als inkomsten bij de Belastingdienst, vraag ik me ineens af?
Hahaha wat, mensen zijn gek.
Ja ok, wat de gek ervoor geeftâŠdat moeten ze zelf weten inderdaad maar ik vind het gewoon al schandalig dat iemand zich dat realiseert en er gebruik van maakt.
âGoh ik heb nu toch een behoorlijk bereik, als ik om geld vraag zullen er vast wel een aantal tussen zitten die het doenâ. Vind echt dat je dan over lijken gaat.
Ik zit nu die IG video van Anna Nooshin en Bram Krikke te kijken. Het viel me op dat haar mimiek bij haar mond/neus anders is en ik heb het sterke vermoeden dat ze lipfillers heeft. Heel minimaal, maar genoeg om verandering te zien.
Misschien moet ik een tikkie op mân instagram zetten om mijn carnaval pekskes te financieren
Stuur maar via dm, ik spon je wel
1x per 6 maanden
Maar het rare is dat Ikbenirisniet ook al tijden niet meer blogt (toch?).
Zij had (toen ze nog wel blogde) ook patreon waarop mensen haar maandelijks steunden met een bedrag. Toen stopte ze stilzwijgend met bloggen, wat wel begrijpelijk was omdat het minder goed met haar ging, maar het rare was dat die patreon toen nog een tijdje gewoon doorgelopen heeft (en mensen dus automatisch bleven betalen).
Iemand van hier steunde haar ook op patreon en zei dat toen. Dat is uiteindelijk wel gestopt natuurlijk en ik weet niet wanneer of hoe dat verder afgelopen is (wie weet heeft ze het uiteindelijk wel terugbetaald), maar dat vond ik toen ook wel twijfelachtig.
Vast wel maar dat gaat ze nu niet meer zeggen natuurlijk.
Offff PLOTTWIST @Twijfelaar is Iris (niet) en wil meer aandacht voor het open Tikkie
Haha Bertie jij weet als een van de weinige hier mijn naam inclusief adres, dus ik ben zeker Iris nie!!
Edit: Oh nee jij was mijn lootje, dus in theorie zou ik Iris wél kunnen zijn. Wel met een bijbaan in het onderwijs dan.
Ja die verzonnen bijbaan zeker. Ik vond je al veel te positief voor een docent. Met je persoonlijke berichtjes schrijven naar leerlingen op toetsblaadjes. ONTMASKERD!
Edit nee grapje u
Jij dan met je high fives
Wel mooie schijnbeweging dit want eigenlijk ben ik Inge Marieke maar dat heeft nu niemand meer door
stop trying to make Inge Marieke happen
Ik vind het niet gek om mensen die content maken die jij gratis kan bekijken en daarmee afstand doen van hun privacy iets te geven, als je het kunt missen. Ik volg ook wel mensen die zoân amazon wishlist hebben en ik vind daar niets mis mee.
Persoonlijk zou ik niet echt iets doneren voor het opleuken van een werkkamer, maar ieder zân ding.
@Hejira ik ben benieuwd; ik herinner me dat jij in je eerste posts in dit/het beutyblogger-topic enkel kritiek had op posts en het onethisch leek te vinden allemaal, waarom ben jij uiteindelijk âgewoonâ mee gaan posten?
Dan de hamvraag: zouden jullie betalen voor een potje Foef Jelly badwater?
- Ja, ik steun Mancave
- Nou, nee
0 stemmers
Ik vind dat online gebedel vaak zo bizar. Ik loop al een jaar met bepaalde problemen rond en standaard therapie wierp zijn vruchten niet af en andere dingen (wetenschappelijk bewezen zaken) werden niet vergoed volgens 2 verzekeraars. En nu ben ik gewoon zelf aan het sparen voor die therapie omdat ik het geluk heb weer betaald te kunnen werken ondanks een ongemak. Snap echt niet dat mensen gaan bedelen om hun werkplek aan te laten passen.
Misschien moet ik volgende keer maar tikkies gaan vragen zodat ik vaker beyond meat hamburgers kan eten.
Ik snap je frustratie, maar denk dat we hier elke keer zien dat een gewoon leven niet te vergelijken is met dat van youtuber. Elke keer kunnen we wel zeggen âwaarom zij wel?â, maar dat is gewoon hoe het bestaan is. Zij krijgen een gofundme binnen een dag gehaald, jij krijgt misschien met moeite een paar euro van je oudtante op je pagina.
Ja, leven is oneerlijk.
Maar cant hate a bitch for trying denk ik dan. Net als mensen die naar Houten afreizen om bij Serena tweedehands gesponde Xenos artikelen te kopen voor de volle mep. Is het chique? Nah. Care je daarom als je de kans krijgt zelf zo geld te harken? Denk van niet.