Ja, deze 2 dus helaas
Ja wat wil je, zucht of status. Omg, ik twijfel.
Hahaha ik vind zucht leuker
Hahaha, maar dit zijn mensen die die droge balletjes van de AH inslaan als het bonus is en die muffe groenteburgers helemaal ophemelen. Niks mis mee, ik eet ze ook, maar qua smaak in eten, zou ik me nooit laten leiden door Bonnie en haar familie.
En roomy met de korste instabreak ooit.
https://media1.tenor.com/images/805643657c3157279f209520dee9f0cf/tenor.gif?itemid=8737514
Omg of een dramatische liefdes lied lyric in je status en als je crush dan vroeg " Voor wie heb je die statusā¦"
Dan reageren met " Oh niemand hoor ik vind dit gewoon een leuk lied :$$$$ āmannetje met light saber emojiā āschaap emojiā"
Eigenlijk waren we in het MSN tijdperk allemaal aandachtsgeil. Ik mis het soms nog wel eensā¦nostalgie.
En dan nu de echte vraag. Hoe vaak kwam jij achter elkaar online. In de hoop dat je geheime liefde je aansprak.
Weer zoān schaamteloze doneeractie. Zzpāer deelt open Tikkie om haar werkplek aan huis op te leuken/praktischer te maken?
Ik weet dat ik hier helemaal niks van hoef te vinden en beter alleen aardige dingen kan zeggen, maar dat kost me moeite.
Jeetje. Wat bizar eigenlijk
Nou dit vind ik wel heel ver gaan
Haha waatttt. Ik weet niet of ik dit nou ontzettend belachelijk en smakeloos of heel slim vind. Allebei, maar vooral het eerste. Dit vind ik echt een beetje triest gebedel.
@Nescio maak een Tikkie aan voor een nieuwe laptop om je forum te beheren!
Neegrapje, de eerste die hier een Tikkie post, krijgt een ban for life. Heeft Ikbenirisniet een account?
Ineens nieuw respect voor influencers die zich laten sponnen of hun spullen verkopen. Daar zit tenminste nog een greintje moeite in. Een open tikkie plaatsen voor je volgers?? Ik sta versteld.
Maar zijn dit volgers die geld aan haar geven? Ik snap het nog niet helemaal geloof ikā¦
Ze vraagt haar volgers om geld?
Ja, voor haar werkplek aan huis. Tussen de donateurs zullen er misschien ook wel wat bekenden zitten. Gemiddeld genomen is er 9 euro pp gedoneerd.
Maar dat is toch gewoon hetzelfde principe als bedelen op straat? En dat wordt maatschappelijk āafgekeurdā.
Bovendien zal ze ook nog eens heel veel jonge volgers hebben.
Vind echt dat dit niet kan. Ik wil ook zoveel maar ik ga toch ook niet mijn omgeving langs om geld te vragen? What the even hell. Ben echt n beetje in shock dat dit nu opeens kan.
Wat de gek ervoor geeft toch?
Die vreemden maken zelf uit dat ze dat doneren aan haar, dat is niet bijster slim imo maar Whatever. Power dat ze er geld uit haalt hoor, makkelijk verdient, liever lui dan moe.
Huh? Ze vraagt geld aan haar insta volgers om thuis een werkplek op te knappen? Ga aan de keukentafel zitten? Of, gek idee hoor dan moet je het zeggen maar, ga ander/meer werk zoeken?