Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Gelukkig (voor haar). Het zal haar even de rust geven die ze nodig heeft

6 likes

‘Might’, of: ik hoop op tientallen reacties dat ik moet blijven aka aandachtstekort?

22 likes

Haha ik volg een heleboel grote en kleine interieur accounts (ken de mensen dus zelf niet) en dit gebeurt zó vaak. Hele posts in de trant van ‘ja ik ga een tijdje offline’ ‘ga meer tijd besteden aan mijn gezin in plaats van insta’ ‘er zijn veel belangrijkere dingen dan insta’. Drie dagen later: JA HALLO DAAR BEN IK WEER WAS ECHT ZO FIJN EVEN OFFLINE. Dan denk ik echt blijf dan ook gewoon weg joh.

13 likes

Ja zullen vast mensen zijn die daar in trappen met ‘Neee Romy pls blijff’.

1 like

Ik vraag mij soms af wie die mensen zijn die huilen bij Martine, zich zo herkennen in Mascha en serieus vragen of Romy wil blijven.

19 likes

haha is dit nu al weg?

7 likes

En ons

1 like

Wat stond er dan?

En kan die chick ff aan haar Engels werken als ze zo nodig alles in die taal moet posten.

6 likes

Misschien is ze weer terug op instagram

Heb verder dus nog nooit van die romy gehoord tot dit topic, maar is er niemand die haar tegenhoud ofzo van dit soort dingen posten? Dat meisje heeft duidelijk problemen :slightly_frowning_face:

1 like

Ze post best vaak dat ze vragen krijgt of alles goed gaat. Maar naar eigen zeggen is het haar uitlaatklep en ze vindt het ook allemaal echt niet gek wat ze post. Dan staat zo’n vraag gescreenshot in dr story van: “Romy, are you okay?” En zo’n hele reactie van: people just need to realise that this is how i’m dealing with feelings blablavla.

1 like

Romy doet me denken aan een Amerikaanse Facebookvriend die vage dramatische updates postte en als mensen eronder reageerden met ‘o no what’s up sweetie?’ dan reageerde zij onder elk van die comments ‘dm <3’ en ging ze mensen dus privĂ©berichten sturen. Maximale aandacht, kan Romy nog van leren hoor.

19 likes

Dit was ik op 13-jarige leeftijd in mijn ‘Wie wat waar’ op Hyves of in mijn MSN naam ook haha. Bij voorkeur met deze smiley:
Schermafbeelding 2020-02-14 om 15.42.29

64 likes

Oohhhh ja ik ook hoor, met depri Radiohead lyrics! En dan vaak online en offline gaan zodat de hotste emo boy van school het zag.

17 likes

Ik stuurde gewoon “zucht” naar al mijn vrienden en vage kennissen op msn en dan moesten zij gaan vragen wat er mis was.

Het doet me fysiek pijn om hieraan terug te denken.

96 likes

Of vijf keer achter elkaar online komen met zo’n gebroken roosje naast je naam

31 likes

Ja vind echt jammer dat dat nu niet meer kan op WhatsApp

39 likes

Ik heb twee mensen in m’n lijst die zeker dagelijks hun status veranderen in iets dramatisch
 dus er zijn nog kansen

6 likes

Wacht, er zijn mensen die die optie daadwerkelijk gebruiken?

22 likes

HAHA YES EINDELIJK EEN TITEL

97 likes