Gelukkig (voor haar). Het zal haar even de rust geven die ze nodig heeft
âMightâ, of: ik hoop op tientallen reacties dat ik moet blijven aka aandachtstekort?
Haha ik volg een heleboel grote en kleine interieur accounts (ken de mensen dus zelf niet) en dit gebeurt zĂł vaak. Hele posts in de trant van âja ik ga een tijdje offlineâ âga meer tijd besteden aan mijn gezin in plaats van instaâ âer zijn veel belangrijkere dingen dan instaâ. Drie dagen later: JA HALLO DAAR BEN IK WEER WAS ECHT ZO FIJN EVEN OFFLINE. Dan denk ik echt blijf dan ook gewoon weg joh.
Ja zullen vast mensen zijn die daar in trappen met âNeee Romy pls blijffâ.
Ik vraag mij soms af wie die mensen zijn die huilen bij Martine, zich zo herkennen in Mascha en serieus vragen of Romy wil blijven.
haha is dit nu al weg?
En onsâŠ
Wat stond er dan?
En kan die chick ff aan haar Engels werken als ze zo nodig alles in die taal moet posten.
Misschien is ze weer terug op instagram
Heb verder dus nog nooit van die romy gehoord tot dit topic, maar is er niemand die haar tegenhoud ofzo van dit soort dingen posten? Dat meisje heeft duidelijk problemen
Ze post best vaak dat ze vragen krijgt of alles goed gaat. Maar naar eigen zeggen is het haar uitlaatklep en ze vindt het ook allemaal echt niet gek wat ze post. Dan staat zoân vraag gescreenshot in dr story van: âRomy, are you okay?â En zoân hele reactie van: people just need to realise that this is how iâm dealing with feelings blablavla.
Romy doet me denken aan een Amerikaanse Facebookvriend die vage dramatische updates postte en als mensen eronder reageerden met âo no whatâs up sweetie?â dan reageerde zij onder elk van die comments âdm <3â en ging ze mensen dus privĂ©berichten sturen. Maximale aandacht, kan Romy nog van leren hoor.
Dit was ik op 13-jarige leeftijd in mijn âWie wat waarâ op Hyves of in mijn MSN naam ook haha. Bij voorkeur met deze smiley:
Oohhhh ja ik ook hoor, met depri Radiohead lyrics! En dan vaak online en offline gaan zodat de hotste emo boy van school het zag.
Ik stuurde gewoon âzuchtâ naar al mijn vrienden en vage kennissen op msn en dan moesten zij gaan vragen wat er mis was.
Het doet me fysiek pijn om hieraan terug te denken.
Of vijf keer achter elkaar online komen met zoân gebroken roosje naast je naam
Ja vind echt jammer dat dat nu niet meer kan op WhatsApp
Ik heb twee mensen in mân lijst die zeker dagelijks hun status veranderen in iets dramatisch⊠dus er zijn nog kansen
Wacht, er zijn mensen die die optie daadwerkelijk gebruiken?
HAHA YES EINDELIJK EEN TITEL