Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Veel spon denk ik inderdaad, een van de weinige redenen waarom het mij wel tof lijkt infulencer te zijn.

Edit: wat mij vooral verbaasd is hoe snel hun samen zijn gaan samenwonen. (Nu iets van een jaar samen)

Over Dee gesproken, misschien heb ik onder een steen geleefd. Maar is ze nog bezig met haar studie rechten? Hoor er namelijk weinig over.

Holy shit ik heb echt een goddelijk ASMR-kanaal gevonden. Als kind was ik altijd extreem gefascineerd door de restauratiescĂšne van Woody in Toy Story 2, dit kanaal doet basically hetzelfde met schoenen :heart_eyes:

Bonus: Toy Story restoratie

https://youtube.com/watch?v=HnGsXk1NHBo

7 likes

Ja ik kijk die filmpjes ook graag! Ik vind het zelf ook leuk om te doen :no_mouth: Eens in de zoveel tijd maak ik m’n Vans helemaal schoon en verf ik ze met een kwastje en speciale verf. Ik voel me soms wel een beetje een kniepert als ik dat doe, maar eigenlijk is het juist heel duurzaam (en goedkoper dan nieuwe kopen) en ik vind het ook gewoon een leuk werkje.

18 likes

Ik snap de tekst niet zo goed. Wat zegt ze nou? Is ze geboren als jongen, heeft daarna een transitie naar vrouw gemaakt en zegt later dat ze toch vanbinnen een jongen is maar transvrouw blijft vanwege haar merk?

Volgens mij is ze gewoon vrouw als in dat ze niet een transitie heeft doorgemaakt van man naar vrouw (of andersom) maar dat ze zogenaamd van binnen zich een man voelt sinds jonge leeftijd. Maar vrouw blijft vanwege haar carriere. :face_with_raised_eyebrow:

Ze is geboren als vrouw maar voelt zich een man. Maar begint ( nog) niet aan een transitie omdat ze geld verdient als vrouw.

2 likes

Ah ok! Maar is dat erg dan dat zij er blijkbaar nog niet klaar voor is om de transitie naar man te ondergaan? Ik snap dat haar reden raar klinkt maar als dat haar keuze is.

@Banananana tnx voor het uitleggen ook.

Hehehe blij dat ik ff gekeken heb want ik ga die code zeker gebruiken. Tattas gonna tatta :sunglasses:

1 like

Omdat ze heel veel dingen voor aandacht doet trek ik vaak dingen die ze doet gauw in twijfel.

2 likes

Oh, ok. Ik ken haar verder niet dus dat weet ik niet.

Niet echt een vlog maar zij maakt veel filmpjes die niet alleen over koken gaan maar ook een beetje grapjes. Dit vind ik bijvoorbeeld een aanrader:

Wowww ik heb me nooit gerealiseerd dat dat (verven) een optie was

Maarja mijn sneakers slijten vooral bij de zool, ik weet niet of het vervangen van sneakerzolen uiteindelijk goedkoper is

Huh ik vind haar tattoos juist heel mooi gezet

Omg ik heb nu zoveel zin in een kaassouflé.

1 like

Ik ben ook een tattoo noob :joy:

Sorry, even reageren op een eerdere post. Ik ‘ken’ vaag ook zo’n meid - maar ze heeft toch zo’n 200 mensen gecharterd voor zo’n schamele €450. Echt bizar!

1 like

“ De vader doet werk bij een organisatie waar hij onlangs mee naar een oorlogsgebied is geweest ”

Klinkt heel sympathiek
 zolang de organisatie niet ISIS is :wink:

9 likes

Die pa van Bonnie heeft de Beyond burger op en vind het niks?! Ja vriend dan moet je het ook niet los eten maar er wel echt een burger van maken :rage:

7 likes

Ik eet burgers bijna altijd ‘gewoon’ als vleesvervanger als ik AVG eet en dan zijn er echt hele lekkere vega varianten die prima smaken op zichzelf hoor. Zo’n burger moet ook zonder opsmuk lekker zijn.

4 likes

Om nog even terug te komen op Romy. Ze gaat eindelijk een tijdje van instagram. Denk dat dat ook wel beter is voor haar.

10 likes