Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Volgens mij werkt(e) haar moeder als vrijwilliger en deed haar vader ook niet iets met montage bij een lokale omroep? Helemaal in het begin van Bonnie haar vlogs filmde ze geloof ik wel eens op het werk van haar vader en dat ze samen een project hadden.

5 likes

Dat weet ik, maar had dat niet bij hen verwacht, weet eigenlijk ook niet waarop dat gebaseerd was maar goed

De vader doet werk bij een organisatie waar hij onlangs mee naar een oorlogsgebied is geweest en de moeder bij een kerk voor armen. (bron: Instagram en vlogs)

9 likes

Ze hebben wel eens laten zien dat ze aardig wat vrijwilligers werk doen en onder andere een meisje begeleiden met het leren van de Nederlandse taal

1 like

Was dat meisje geen familie van die vrienden van hen? Of wellicht zijn er meerdere kinderen, kan natuurlijk ook.

1 like

Zou kunnen. Geen idee eigenlijk!

Geloof dat Bonnie het wel eens heeft aangegeven dat ze liever de bezigheden van haar naasten niet ter sprake brengt tenzij ze dit zelf willen.

7 likes

Hoe bijzonder vind je jezelf als je mensen laat betalen voor de toegang tot je pinterest borden😂

Zit echt met enthousiasme te wachten tot de eerste keer dat een influencercursus betrapt wordt op plagiaat. Je volgt ergens een cursus en gaat vervolgens hetzelfde verkopen (bijv. Maken van kleurenplan en lichtplan). Er moet er toch een keer eentje wel heel erg op het origineel gaan lijken.

12 likes

Vind het zo mooi dat Bonnies ouders terwijl ze zelf blijkbaar niet zoveel geld hebben, zo open staan om anderen te helpen en voor andere culturen. Je zou denken dat mensen die minder hebben eerder zouden zijn van ‘het zijn allemaal gelukszoekers!!’.

1 like

Uhm, uit ervaring: wat een aanname & grotendeels onjuist.

55 likes

Best wel stereotyperend dit.

20 likes

Ik zeg niet dat het zo is.
Ik zeg dat je dat zou kunnen denken.

De enige blogger die ik tot nu toe met een interessante en leerzame cursus ben tegengekomen is @makesciencework op instagram.
De rest neem ik allemaal totaal niet serieus.

1 like

Ik had het ook niet verwacht omdat ze 2 huizen hebben, maar misschien is zo’n huisje in Hoek Van Holland minder waard dan ik denk :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is het ook pas sinds kort dat ze minder inkomsten hebben, aangezien Bonnie het ook tussen aanhalingsteken zegt. Ze zijn toch laatst ook op vakantie naar Vietnam geweest. Misschien vervroegd pensioen ofzo of maar een inkomen maar waar ze wel prima van kunnen leven.

2 likes

Dit doet mij ook aan zo iets denken. Als ik ging collecteren voor Jantje Beton kreeg je bij de ‘arbeiderswoningen’ altijd 3x zoveel als bij de villa’s.

Haar ouders lijken mij lieve mensen, betrokken en veel bezig met hun omgeving.

4 likes

Minima hoeft overigens niet per se armoede te zijn. Je kan bewust met minimaal salaris prima leven als je bijvoorbeeld een fijne goedkope woning met lage lasten hebt.

12 likes

Nee maar minima hebben wel altijd een laag inkomen, dus vandaar dat ik me afvroeg of ze wel werkten maar dat doen ze dus niet.

1 like

Waar zeg ik armoede? Ik zei ‘iets minder hebben’, anders heet het geen minima

Ik kijk sinds kort videos van juf vlogt, ben zelf geen juf en heb ook de ambitie niet maar vind het wel interessant om te zien hoe dat er ‘achter de schermen’ allemaal aan toe gaat. In de video van vandaag bespreekt ze pesten met haar klas door haar eigen ervaring ermee te delen. Vind het zo knap en goed hoe ze dat doet, weet ook zeker dat het veel indruk zal maken op die kinderen.

8 likes