Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik dacht, waar herken ik die mannelijke stem van, maar ik had vroeger college van hem, oh the memories

Je zegt het nergens, maar ik bedoelde er vooral mee te zeggen dat het als het een bewuste keus is, ook helemaal niet hoeft aan te voelen als “het minder hebben”. Het is verder geen beschuldiging of iets

Weer een nieuwe manier waaruit ze geld kan trekken.:face_vomiting: Ze deelt iets in haar stories, merkt dat er mensen naar vragen, oh laat ik mezelf financefluencer noemen en geld vragen voor het document wat haar vriend in elkaar heeft gezet. Zogenaamd veel tijd in gestoken maar een beetje excel-gebruiker kan toch makkelijk een paar formules toevoegen om bedragen op en af te trekken. Ruim 3 euro 60 voor een document waarin je zelf nog handmatig cellen moet kleuren omdat ze blijkbaar niet weten hoe je die formule erin zet. Schaamteloos.

8 likes

Echt bah. Vind het zo verrot als mensen zo in elkaar zitten. Van die mensen die andere laten betalen voor iets wat ze gewoon voor zichzelf gemaakt hebben.

1 like

Ja precies. Dat idee heb ik echt heel erg. En dit soort documenten kan je ook gratis op Google vinden. Beetje naar wens aanpassen en klaar. Zou me ook niets verbazen als dat hier ook is gebeurd

1 like

Jaaa Charlotte!! Vond dit zo’n mooie les die ze gaf :heart:

1 like

Ja prachtige boodschap. En wat goed om het op deze manier te brengen. Ik denk ook dat dit voor haar zelf enorm moeilijk geweest moet zijn, deze les bedoel ik dan

Ik heb nog niet gezien wat erover gezegd wordt, maar ze wonen in een groot karakteristiek huis in Rotterdam, en maken meerdere malen per jaar verre reizen, ook toen Bonnie nog jonger was. Misschien kiezen ze er gewoon zelf voor waar ze wel of geen geld aan uit geven? Of houden ze daarnaast minder over, maar dan is het een keuze. Verder lijken me het inderdaad wel ‘bewust zuinige’ mensen zoals Bonnie.
Al vaker gezegd hier maar lijken me zo’n fijne respectvolle mensen, Bonnie zelf ook :relaxed:

2 likes

Ja erg mooie video!

Mocht iemand een dag van de updates van Romy (editer Anna Nooshin) gemist hebben. Ze heeft een hele handige samenvatting gemaakt! Ideaal toch.

Screenshots van screenshots van haar kapotte gezicht

26 likes

Heelt wel goed!

Gvd nu moet ik dit ook gaan doen wat een werk

8 likes

4 likes

Als dit fok was zou men nu een plaatje hebben gepost van de bekende vrouw in bikini die een radslag maakt met attention whore. Gelukkig hebben wij hier toch iets meer stijl en klasse. :upside_down_face:

8 likes

Wel knap dat ze er, zo te zien, zo goed vanaf kan blijven. Ik zou elke dag die korsten eraf willen trekken en dus met een bloedende kop lopen

6 likes

Oh die Yvonne van Life of Yvonne komt morgen op first dates. :no_mouth:

1 like

Is beter zo.

1 like

Nou ze melkt het tot en met vandaag nog steeds uit met een lekker throwbackje naar 5 dagen geleden.

13 likes

Je zou haast denken dat ze ervan baalt dat ze zo snel/mooi geneest :roll_eyes::grimacing:

Niemand hoeft steeds die oude korsten te zien, neem even lekker de tijd voor jezelf en ga ook eens echt goed voor jezelf zorgen ipv er alleen maar met semi diepzinnige teksten over te wauwelen.

Zij zit (overduidelijk) zooo in mijn irritatiezone. Bec :joy:

6 likes

Jezus die datum er ook bij. Alsof er iemand overleden is.

34 likes