Weer een pareltje van Egbert.
Dat logo/kleurenpalet doet me een beetje denken aan het logo van the avocadoshow
Ik vind die naam van die podcast ook echt 2 jaar over datum, maar dan heb je in dit geval misschien wel een rijpe avocado te pakken.
En van de H&M zwart (althans 1 paartje). #geefeenavocado
Jazekers! Goed onthouden
Inderdaad dezelfde avocado
Ik vraag me echt af hoe de zussen van Endless weekend hiervan kunnen leven. Ze posten zo weinig video’s en dit is toch echt hun baan? Als je geluk hebt een video in de week en niet eens altijd een hele boeiende. (Vind ik dan). Ik vond hun vlogs altijd zo leuk om te zien en echt jammer dat ze niet meer 2 x per week uploaden.
Clairelucia trekt echt alleen nog maar rare gezichten. Het is too much. Zag net haar insta stories en ik kon het niet meer aan. Ontvolgd.
Oja en nog even wat me opvalt; waarom kopen alle influencers dezelfde hond en maken ze een insta account aan voor diezelfde hond die ze beschouwen als hun baby?
Negin Mirsalehi, Rianne meijer, nu claire lucia en ik heb diezelfde hond al bij meer minder bekende influencers gezien.
Vraag me dat bij meerdere bloggers echt wel af. Combinatie van het aantal volgers op Instagram en contacten bij mediabureaus misschien?
Ik had bij de eerste oogopslag ook het idee dat ze reclame maakten voor een nieuw logo van de avocado show, zo generiek en onorigineel qua design
Ja dat van die hond was mij ook al opgevallen! Die doet het goed op instagram kennelijk, heel harig en schattig.
Ja ik vind het ook verbazingwekkend. Ik vond hen altijd leuk om te volgen, jammer dat ze tegenwoordig zo weinig content hebben.
Ze posten inmiddels bijna net zo weinig als Serena, ik snap niet dat 2 personen hier volledig van kunnen leven en hoe zij regelmatig aangeven gas terug te moeten nemen etc.
Hun webshop misschien?
Ik las toevallig vandaag een interview van 2 Belgische Instagrammers en zij zeiden dat als Instagram niet meer zou bestaan, ze beiden zouden kunnen overleven van hun webshop. En die is helemaal niet zo groot volgens mij? (22k op Insta) Dus misschien dat Tara en Larissa ook van hun webshop kunnen leven inderdaad?
Celine en talisa waarschijnlijk? Zij hebben naast hun website volgens mij ook een grote financiële buffer opgebouwd door al hun gesponsorde Posts. Anders dan in NL is er helaas nog geen wetgeving die oplegt aan te geven dat iets spon is, waardoor je bij quasi alles wat ze promoten sowieso er mag van uit gaan dat ze er dik voor betaald werden. Ik hoop dat hun jonge fans dat ook beseffen en niet zomaar alles klakkeloos gaan nakopen.
Ja klopt! Maar denk je dat zij een hele grote buffer hebben opgebouwd? Ze doen het absoluut niet slecht maar ZO groot zijn ze ook niet, toch?
In een interview gaven ze aan 2000 euro te krijgen om met een tas thee te poseren. Dat is intussen al enkele jaren geleden, dus als hun tarieven stijgen + de hoeveelheden spon, hoop ik voor hen dat ze daar een groot stuk van sparen
Is travellab ook ter ziele trouwens?
Ik geloof dat de komende jaren influencers die over financiën praten heel erg gaan toenemen en een hit gaan worden (met ipv planners, budgetteringsboeken etc). Eerst Cynthia, nu verklaart Leonie ter veld (gewoon wat een student ‘s avonds eet) dat ze een’ financefluencer’ of zo is geworden