Oh wat vreselijk! En wat jammer dat Laura hier aan mee doet, vond haar altijd wel de leukste van de drie. Ook door haar leven in spanje en met een spanjaard etc.
what the fuck
Hahaha die intro āPak er een lekker broodje avocado bij en veel luisterplezier!ā
Dit was wel ook mijn eerste gedachte
Laura is ook de enige die het in haar instastories heeft geplaatst! Lotte en Sarah zeggen er tot nu toe nog niks over.
Zo fokking cliche ook, ha want millennials eten alleen maar avocadoās. Ik verwacht 0 interessante inzichten. Waarom kijken mensen hiernaar (maar dat vind ik van vrijwel alle blogs/vlogs). Ik gun deze mensen echt het geld dat ze hiermee verdienen niet.
Ja ik ben zuur sue me.
Het valt mij op hoe consistent Bonnieās views zijn. Ze heeft niet enorm veel subscribers maar haar videos worden met grote regelmaat door 50% van haar abbo aantal bekeken.
Het duurt wel echt lang voordat ze bij de 50K komt waardoor ik me afvraag of haar bereik op zān max is.
Lijkt me wel echt veel voordeliger dan 300K abboās waar vervolgens maar 15% van kijkt.
Fijn dat deze influencers mij eraan hielpen herinneren dat ik nog een avocado had liggen voor een millennial lunch! Niet eens de podcast hoeven luisteren.
HĆ© wat? Dat Lot, Saar en Lau ookā¦ alsof het drie kleutervriendinnen zijn. Oh wat erg. En idd al helemaal van Laura. Die andere twee ken ik alleen maar van āhierā, vond Laura altijd wel heel eigen en origineelā¦ dit is echt een beetje jammer.
Misschien ligt het aan mij, maar ik denk niet dat ik hun zo interessant ga vinden om naar te luisteren. Bonnie vind ik bijvoorbeeld echt heel āeigenā, maar wat ik van Sarah op YT zie, is dat ze heel erg net de grote groep meedoet.
Ik ga het wel een kans geven, maar ik denk niet dat dit iets is wat ik elke keer zou luisteren
Avocados zijn toch ook weer een beetje uitā¦
Klinkt als een 2016 podcast
Wooow is dat die Laura?? Die pony maakt haar een ander mens
Milenials, avocadogeneratie.
Ik ben lekker van de patatgeneratie!!
(Klinkt in ieder geval leuker dan de Pragmatische generatie (geboren in de periode 1971-1985)
Hahahaha mijn man is van generatie nix lees ik nu. Hahahaha
Waarschijnlijk gaat Sarah het bijna alleen maar hebben over haar zwangerschap hahaha
Yay
Kan nu al niet wachten.
Huh is zij zwanger???
Bedoel je dit sarcastisch of wist je het echt niet?
Hahaha sarcastisch natuurlijk, alsof er ook maar 1 iemand op de wereld is die niet weet dat zij zwanger is.