Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

1 like

:weary:

29 likes

ā€œLot, Saar en Lauā€™ ā€˜avocado generatieā€™ ā€˜millennialsā€™ :sob::sob::sob:

80 likes

Oh wat erg

5 likes

Hahahahahahaha

1 like

Wauw zo origineel!!!

3 likes

Echt zin in hun unieke perspectieven!

32 likes

Zij over ā€˜ā€˜Tinderliefdesā€™ā€™? Hun relaties zijn toch al 100 jaar ouder dan Tinder?

61 likes

Misschien bekijk ik het inderdaad ook te veel vanuit mijn eigen perspectief! Ik heb niet gestudeerd, ben nu op 29 al 6 jaar samen en werk al van mijn 18e en heb dus tot mijn uitzet op 22e genoeg kunnen sparen om alvast de bijkomstige kosten van een klein koophuisje te kunnen betalen.

Ik zit 120% in nesting modus en wil gewoon huisje-boompje-BABY.

7 likes

Mag ik al zeiken? Is ā€˜Lauā€™ niet een Gen Zā€™er i.p.v. een Millennial?

7 likes

Fijn toch! En ik snap je nesting mode ook zeker, ik vind het ook prettig om nu een vaste woning te hebben met me bae, hoewel ik ook wel de kriebels kan krijgen van alle vastigheid. De babyplannen zijn ook well documented hier hahaha, maar als die eenmaal komt heeft hij/zij pech in ons huurhuis (ugh) zonder tuin (WAT) in de stad (groeit 100% zeker op als prostituee). Hoop voor jou echt dat je binnenkort met je vriend in jullie koophuis tussen de poepluiers zitten :heart:

11 likes

Het ziet er leuk uit maar ben bang dat dit echt een flop wordt, sowieso gaan ineens vet veel youtubers/influencers een podcast maken ofzo? Als er veel diepgang in zit en goeie inhoud prima maar dit ga ik dus echt niet luisteren hahaha

1 like

Dat is een beetje vaag toch? Sommigen zeggen dat Gen Z vanaf 2000 is maar ik lees ook veel vanaf 1995. Maar je zou idd kunnen zeggen van niet!

Iedereen en zā€™n moeder heeft ineens een podcast :roll_eyes:

En de avocado generatie omg I canā€™t. Zou dat trouwens niet aan elkaar moeten? Avocadogeneratie?

37 likes

Jawel!
Een van mijn grootste taalergernissen.

37 likes

Originele naam ook!

9 likes

Oh wat schaamteloos

1 like

Woah Bonnie gewoon keihard vervangen

47 likes

Die heeft al dr eigen podcast hahaha.

2 likes