Even een dubbele post, maar ik zie opeens beatynezz op stories voorbij komen. Ik volg haar niet, maar zie dus dat zij haar rijbewijs heeft gehaald is zij al 18!!? Omg, dit kan ook in het ik voel me oud topic
Hhahahaha bij haar denkt volgens mij iedereen âhuh ben jij al 18, jij bent toch 12???â
Volgens Google is ze 17 oktober 17 jaar geworden. Dus nog geen 18. Wel ouder geworden inderdaad haha.
@wompie bedoel ik eigenlijk.
Ik dacht ja hoor weer een anti filler forum lid maar dit vind ik zelf lelijk die bovenlip zo heftig vol en dan geen onderlip
Ooh maar ik ben ook niet anti filler hoor! Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij of zij wilt. Maar was oprecht geschrokken omdat ik haar eerst zoân mooi gezicht vond hebben.
Edit: het zijn ook niet specifiek haar lippen. Denk ook het hele gezicht wat ik zo anders vond.
Gaat Monica nu forever haar comments uitzetten op YouTube?
(heb de vlog nog niet gezien)
Wow haar wangen zijn ook helemaal ingevallen. Dat had ze toch helemaal niet? Ze was altijd wel smal maar deze foto lijkt het nog meer te benadrukken. Die lippen zijn echt niet oké.
Ja en zij heeft met Enzo gewoond in een huis dat Enzo gewoon in 1 keer heeft gekocht zonder hypotheek dus hoeveel kosten zou zij destijds gehad hebben aan die woning? En dr halve huis is spom en op insta zal zij ook wel een paar duizend euro per spon krijgen met dr 1,4 miljoen volgers.
Bij die makeup video van dilan zegt dilan âwe zijn echt twinning, mis alleen wat borstenâ zegt mo âdie kan je kopen schatâ. Later maakt dilan hetzelfde grapje met haar eigen neus en lippen.
Ik vond Moâs borsten de laatste tijd wel er gelift/silliconen uit zien
Maar ze zegt toch ook nog veel meer dan dat? Dat ze beide zzpers zijn en veel gespaard hebben. Niet dat dat âde oplossingâ is.
Daarbij doen ze echt heel veel zelf, ja ze zullen vast een hoop gesponsord krijgen maar werken zelf ook hard in het huis. Dus dat scheelt ook al heeel veel in de kosten.
Ik vind het eeeeeeeecht raar om hierover te gaan speculeren. Helemaal omdat het op bijna niks gebaseerd is.
O sorry! Had meer het idee dat ze er wel open over was en het nu met een grapje aankondigde, maar ik denk waarschijnlijk te lang over het grapje na
Maar iemand vraag hoe zij het gedaan heeft? Daar geeft ze toch antwoord op en niet dat iedereen dat dus zomaar kan, ze geeft nog aan dat het moeilijk is voor starters.
Maar het is realistisch gezien toch ook de beste tip? Als je werkt, niet leent en thuis woont kan je best wel 10k sparen tijdens je studie van vier jaar.
Maar het is toch wat @Luzarl, ze heeft wel gelijk met die tips en ja die zijn niet voor iedereen haalbaar.
Ik ben het met je eens dat ze in een gunstige situatie zit en het âvoor het kiezen heeftâ en het wat dat betreft niet te vergelijken is met een gemiddelde 20-25 jarige.
Maar ze zegt toch nergens dat het zo zou moeten en dat je dan âhet ook zelf het voor elkaar krijgt!!â Ze vertelt gewoon hoe zij het voor elkaar gekregen hebben. Ze is ook eerlijk in posts en videoâs dat ze dingen krijgen, ze zou ook gek zijn het af te slaan. Een huis kopen, verbouwen en inrichten kost voor iedereen veel geld. Ongeacht wie je bent.
Maar omdat zij het door welk geluk dan ook wel voor elkaar krijgt is het niet eerlijk? Vind het een beetje gek. Alsof ze het huis niet mag kopen en veel aan mag doen en dingen gratis kan krijgen omdat ze âzo jong isâ en zich âin een gunstige positie verkeerdâ. Ze vertelt er eerlijk over is en aangeeft door haar positie (zzpâer met een lekkere jaaromzet) te kunnen sparen en te investeren.
Ja dat snap ik allemaal en natuurlijk kan niet iedereen het. Maar dat betekent alsnog niet dat het een slechte of rare tip is.
Maar moet ze dan zich identificeren als de âdoorsneeâ student? Dat idealiseert ze geloof ik ook niet en wil ze misschien ook wel niet zijn. Zoals @Luzarl zegt geeft ze gewoon logische tips die voor de een haalbaarder zijn dan de ander. Niet enkel en alleen gericht op studenten.
En als ik even kijk naar het voorbeeld van jouw zus, in je eentje kopen is echt veel lastiger dan met zijn tweeën. Dat maakt bij Dee en Lars ook een groot verschil, je kunt dan sowieso een hogere hypotheek krijgen.
Ik heb ook altijd thuis gewoond en kunnen studeren en sparen en op mijn 23e (samen met mijn vriend) een huis kunnen kopen. Dus opzich is het niet onmogelijk al snap ik dat het voor een hoop niet haalbaar is. Maar als iemand aan mij zou vragen âhoe ik dat doeâ ben ik ook eerlijk en geef ik ook aan âsparen en thuis blijven wonen als het kanâ.
Ze zegt toch ook nergens dat je dan sowieso een woning kunt kopen als je dat doet?
Je weet iig vrij zeker dat het NIET lukt als je tijdens je studietijd veel kosten maakt en leningen aangaat. Dat is gewoon 1+1 is 2âŠ
Dee snapt heus wel dat die spon niet weggelegd is voor de normale sterveling, maar zij geeft gewoon antwoord op de vraag die haar gesteld wordt je kunt ook op elke slak zout leggenâŠ