Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik vind Lotte loves Beauty echt een toffe meid om naar te kijken, maar het enige dingetje waar ik me soms aan stoor is dat als ze Engelse woorden uitspreekt dit heeeel overdreven doet, like girl don’t do that pls

Hahaaa dit kind is duidelijk geen fan van Monica. Maar jeetje, hoe hij het brengt komen alle dingen in die doos ook echt allemaal waardeloos over zeg.

23 likes

Ik ook! Zo geen 70 euro waard ook gewoon. Heb bijna medelijden met die jonge meisjes die fan zijn en graag zo’n doos willen.
“M’n oog valt al gelijk op een paar supertoffe flyers”. :rofl:

12 likes

new fewd gewd mewd

2 likes

In haar weekvlog zei ze iets over dat ze er juridisch mee bezig waren dus ik vermoed iets arbeidsrechtelijk.

1 like

Monica waar is je vlog :roll_eyes:

2 likes

Ik zit per ongeluk die ‘elke dag 2 seconden filmen’-video van Bonnie te kijken (speelde automatisch af en ik heb geen zin om m’n afstandsbediening te pakken haha) en ik ben eigenlijk best jaloers op haar leven. Leuke relatie, leuke ouders, leuke vrienden, een baan waar je gelukkig van wordt, een huis waar je blij mee bent, ze doet heel veel leuke dingen o.a. als onderdeel van haar werk. Ik heb het idee dat zij met elk onderdeel van haar leven over het algemeen blij is, wil ik ook wel!

45 likes

Die ligt op dezelfde stapel als de klachten van de box, daar wordt ook niets mee gedaan.

13 likes

Nou he, ik zou zo gelukkig zijn met één van haar vrienden of ouders erbij in mijn leven :cry:

4 likes

Ik kwam net op instagram Claartje Rose Cliteur tegen maar wat is er met haar gebeurd??

https://www.instagram.com/p/B8ZP3OSB2fR/?igshid=ao2usz40nokz

17 likes

Fillers gone wrong :scream:

3 likes

Dit vind ik niet ok :sweat_smile: vond haar echt een knappe meid maar nu weer zo’n duizend in dozijn mond… als ze er blij mee is, dikke prima natuurlijk maar ik vind dit zo’n zonde trend! Echt heel je gezicht verandert er door???

3 likes

Ja haar gezicht ziet er echt zo anders uit!

Oh, wow, wat heftig :pensive: Begrijpelijk dat hij dan een pauze heeft genomen. Ik dacht juist dat hij wat meer voor tv enzo ging doen. Volgens mij heeft hij ook een tijdje iets gepresenteerd bij SBS6 toch? Al was dat volgens mij wel dat geflopte programma met Albert Verlinde :sweat_smile:

Ik vond haar altijd een van de knapste instagram “meisjes” van nederland

1 like

Volgens mij is ze ook vrij veel afgevallen? Dat viel me eerder al op

Daarom is het ook zo raar dat Leonie dezelfde mening deelt als Aimee over het 40 uur in de week werken. Ze heeft zelf nog nooit 40 uur in de week gewerkt…
Zij is zelf de type millennial die Aimee beschrijft :’)

5 likes

Wow de persoon die dr lippen heeft gedaan moet zijn/haar beroepskeuze toch eens herbekijken denk ik…

8 likes

Ja dat zou ook mee kunnen spelen!

Ja dat denk ik ook ja. En volgens mij doet zij al best lang lipfillers, maar de verhouding onder/boven is een beetje messed up.