Jessie heeft haar tanden expres langer laten maken zodat ze onder haar lippen uitkomen, omdat die door de fillers lager zijn geworden. Maar stel ze wil over 5 jaar geen fillers meer, heeft ze dan niet mega lange tanden? Oprechte vraah
Dan laat ze die toch gewoon slijpen, net als met je nagel.
Dan vijlen ze er toch gewoon weer een stuk vanaf
Ik word niet goed van die mukbangs, wie vind dat nou leuk om te kijken? Ten eerste heb ik extreme misofonie en erger ik me aan mensen die langzaam eten en daarnaast kan ik er echt niet tegen dat de mensen in de mukbang zo geforceerd een gesprek gaan houden wat ze kennelijk al lang gevoerd hebben (Sarah en haar komiek over zijn droom over de baby en Aimee en Leonie over die snackbar met een heel verhaal wat ze allebei al weten)
Ik heb dat met sommige heel erg. Bijvoorbeeld Sabrina & Mascha. Echt bijna een woedeaanval.
Ik vind het aantal mensen met zo’n 80s extra baggy broek hier nog best meevallen in het straatbeeld.
Aimee en Leonie doen echt teveel mukbangs. Die ene waar ze cigkofte eten krijg ik een beetje mean girl vibes van, en elkaar zo ophemelen de hele tijd bah.
Ik zet het meestal na 3 minuten af, zij blijven altijd zo lang lullen over niks
Ik krijg bij die twee sowieso altijd mean girl vibes… zie ze ook bijna nooit met iemand anders filmen dan met elkaar. Ja… Romane(?)
Laat haar maar lekker too hard tryen dan, want ik vind dit haar geweldig staan!
Ik volgde Leonie eerst een lange tijd maar vind haar echt geen zak meer aan om te kijken, maar heb dit met Aimee ook de laatste tijd dat ik de video’s niet meer af kijk of überhaupt niet aan klik haha
Je hoeft niet te kijken…
Oh oké bedankt
Ik vind dat juist niet raar. Veel vloggers gaan met elkaar filmen voor views en niet omdat ze elkaar leuk vinden. Dat is iets wat je bij aimee gelukkig niet gaan zien dat gemaakte
Haha haar komiek Ik deel je ergernis wel, ik vind het vooral vreselijk als mensen eten en praten tegelijk (smakken dus)
Maar als je misofonie hebt en je ergert je aan mensen die langzaam eten, dan snap ik wel dat je mukbangs niks aan vindt. Dat is toch verder ook volledig persoonlijk? Ik vind mukbangs vaak wel leuk om te kijken, en ik erger me ook niet aan die dingen waar jij je wel aan ergert. En waarschijnlijk vind jij weer andere video’s leuk om te kijken die ik vreselijk vindt.
Het geforceerde snap ik wel, maar dat vind ik niet uniek aan mukbangs en zie ik ook wel bij andere video’s voorbij komen.
Wat mij vooral stoort in deze video is hoe ze doen over mensen die geen 40 uur in de week werken.
Heel denigrerend. Dat ik denk meid, kijk ook even naar verschillende beroepen. Bij sommige beroepen is het gewoon niet haalbaar om 40 uur in de week te werken, zoals de zorg bijvoorbeeld.
Normaal vind ik aimee leuk om naar te kijken, maar nu slaat ze naar mijn mening de plank behoorlijk mis.
Ik weet niet of hier inmiddels al op is gereageerd maar ik volg zijn broer Auke, en het schijnt dat beide (of alleen de moeder) ouders kanker hebben. Denk dat hij zich focust op zijn gezin.
Vond hem destijds ook echt zoekende naar content, en hij gaf toen ook aan heel onzeker te zijn, dus misschien heeft hij gewoon geen zin meer.
Huh ik heb de video niet gezien maar praatte Leonie hierover mee? Zij was gestopt met werken bij hetzelfde bedrijf als Aimee, omdat het toch wel erg zwaar was die twee dagen (in ieder geval deel van de reden). Daar ging ze toen nog voor in de verdediging, want mensen zouden het vast raar vinden etc etc. Helemaal niets mis mee als ze zonder ook rond kan komen, maar wat raar dat ze dan nu zoiets gaat zeggen Ze heeft nog nooit 40 uur gewerkt en doet nu ook alleen Youtube, waarbij ze hele dagen thuis hangt.