Ik ga dit niet kijken, maar als links haar eigen tanden waren… Waarom dan die zooi erop?! Ze heeft een supermooi gebit van zichzelf!
“Jaaaa… kan iemand dan even de camera vasthouden… ja… en als jij dan net doet alsof je iets in mijn gebit spuit. Ja ok… ja… zo ja! Dan kijk ik even of ik angstig kan kijken… ok… ja gaan we!
Laat eens zien!
Oeh… nee
Dit is niet angstig maar verrast… wacht nog een keer
Ja! Ok!
Hmm nee, ik moet dit iets zwoeler maar angstig doen…
Ja nog 1x!
Als ik nu…
Wat?
Ow!?
Je wil beginnen met de behandeling?
Maar ik ben nog met mijn thumbnail foto bezig…”
Hoe gaat zoiets in het echt? Laat me het weten./
Tja het past wel bij de opgespoten lippen en bij de rest van haar look. Was ze een girl next door met echte lippen en niet zo ‘extra’ dan is het toch anders
Gadver, can’t unsee
Ik ben de video aan het kijken en ben nu bij een deel van de behandeling en het is maar goed dat ik nooit de ambitie heb gehad om tandarts te willen worden. Buuuuh wat vind ik dat er naar uit zien.
@Krabsalade @HvO Gadver hou oppppppp, iedereen wil nude lippen en nu moet ik voor altijd aan leverworst denken. Als iemand er om vraagt moet ik dan zeggen “net zoals een leverworst?”
Gatver.
Maar het is nog waar ook.
Gewoon het Ross van Friends effect, precies dat.
Nogmaals ik snap alles wat ze aan haarzelf heeft laten doen en waarom maar dit is voor t eerst dat ik iets oprecht zonde en compleet onnodig vind. Als ze er zelf blij mee is prima maar je zal er als naaste maar constant naar moeten loeren. Hele dag een zonnebril uit Monica’s box dragen dan maar, is die 70 euro toch nog ergens goed voor.
Volgens mij komen dit soort ‘onnodige’ ingrepen ook omdat ze met die Melle omgaat.
Wat een theater ook met al die mensen erbij. Word er plaatsvervangend ongemakkelijk van.
Dit is best een leuk concept voor een video (Hallo Diana mocht je die lezen). Deze Youtuber laat zien wat ze wel wilde kopen maar uiteindelijk niet kocht.
Weer zo’n raar hoofd, waarom? En die broek, sorry maar ik vind het niet bij haar passen. Ze probeert de laatste tijd wel heel erg een nonchalante look te creëren, maar het klopt naar mijn mening gewoon niet. Trying too hard.
Ah dat vind ik altijd zo stom, als mensen zeggen dat iemand trying too hard is als’ie wat met zijn kledingstijl ofzo experimenteert. Het is maar kleding, juist leuk dat ze een beetje uit haar comfortzone stapt.
Ik snap je punt, maar ik vind het niet passen. Dit zie je haar zo niet dragen in haar vlogs.
Wel leuk dat ze hiermee experimenteerd, maar vind het wel jammer dat je alleen met zo’n stijl weg komt als je super girly lang haar hebt en een knap gezichtje. Als ik zoiets aan doe lijk ik net een opoe, sowieso dat ik commentaar krijg terwijl van die typische pretty girls er wel mee wegkomen.
Dat zit in je hoofd denk ik.
Ik vind de schoenen er niet bij passen, maar vind de outfit verder juist heel leuk en haar heel goed staan.
Ik vind deze outfit juist leuk en zou het ook zo dragen. Over anderhalf loopt iedereen en zijn moeder er zo bij en kijkt niemand er meer raar van op.
Smaken verschillen blijkbaar! Ik zeg ook niet dat ik de kleding niet mooi vind toch? Maar gewoon niets voor haar zoals ik haar normaal in de vlogs zie.
Dat kan best ja, scheelt misschien als je het echt draagt alsof je het owned en er niks om geeft als mensen er iets van vinden het je vanzelf al beter staat ofzo
Huh maar dit is toch niet speciaal? Naar mijn idee loopt half Nederland er al zo bij