Haha, ik zie nu jouw titel pas. Blijft mooi.
Hahahaha hij had van de week weer een mooie in de groepsapp.
Vrouw: hoe is het?
Ik: kut
Hij: lekker genieten met elkaar!
Had niet eens gevraagd om een reactie.
Hahaha, nee joh!!
Hij is echt niet goed, hoorâŠ
Heb ik ook! Maar ik vind dat mijn was zo stoffig wordt na een droogbeurt. Ik maak wel goed schoon voordat ik een nieuwe was erin doe. Als ik de ruimte zou hebben zou ik een aprte droger nemen.
Kun je hem niet op je wasmachine stapelen zoals bonnie? Zo heb ik het ook gedaan in ons vorige huis.
Goede video over de gesponsorde influencer tripjes, bizar
Nee hij staat onder het werkblad in de (open) keuken, zou heel gek staan om een droger er bovenop te zetten haha.
Had ze er alleen 1 handdoek in? Dat wordt nooit droog nee. Er moeten meerdere kledingstukken in (liefst zelfde materiaal en dikte) om goed warm te worden.
Als je er bijvoorbeeld 10 shirts 3 truien en een handdoek in doet, wordt die handdoek ook niet goed droog.
Als je er tien handdoeken in doet weer wel.
Nee ook een dekbedovertrek, dat was wel droog.
Ik ben dus echt benieuwd of monica maandag nu wel eens iets gaat zeggen over haar box.
Ik denk het niet
Ik denk het ook niet, ze wacht gewoon tot het over waait en ik denk dat 't haar nog lukt ook helaas
Ik ga echt helemaal stuk om de try guys, zelfs mét handleiding is een Ikea kast in 4 uur bijna niet in elkaar te zetten.
tering wat een flutspon van co met die vis
Nou echt! Heb jij iets van vissticks in je koelkast liggen voor de vrijmibo?
Uuh nee? Je kan vanalles lekkers doen of bestellen, niemand wil vissticks op zn borrelplank
Ik woon tegenover het vispaleis maar ik eet liever karton uit de vriezer
Cynthia zegt dat er meer dan 700 mensen mee doen aan haar plannings cursus. Wat een doekoeâs verdient ze daar mee
The making of de kauwgompjes
Ik kijk dit nu tijdens mijn ontbijt, was geen goed idee Ik gruwel echt en vind het zo zonde
Ik vind het zo achterlijk als mensen dit laten doen. Een prima gezond gebit vernaggelen om er nep zooi op te zetten, wtf.
Ik begin mijn slechte gebit (waar ik niks zelf aan kan doen) hierdoor meer te waarderen.