Weet iemand eigenlijk wat er met Nanne Meijer gebeurd is? Sinds maart vorig jaar heeft hij helemaal niets meer gepost en volgens mij ook zonder aankondiging of iets
Geen Youtube Rewind dit jaar…waarschijnlijk vanwege alle negatieve reacties de afgelopen jaren. Youtube zelf heeft er zelf niets over los gelaten.
Ik snap zo’n droger die Bonnie heeft niet. Ik heb zelf geen droger en wil er altijd één maar als ik ik die bij haar zie. Uren nodig, vet veel herrie en dan heb je een handdoek die nog een uur moet uithangen. Als ik mijn was een nachtje laat hangen is het ook wel droog. En Nick wil zijn kleding er niet eens indoen. Waarom doe je dan zo’n uitgave
Geef hem groot gelijk. Ik zou mijn kleding er ook niet in doen, het slijt dan veel sneller en kans op krimpen.
Was kan wel in de weg hangen in een klein appartement, dat is denk ik de reden. Het kan met beddengoed enzo wel handig zijn lijkt me. Maar ja ik heb ook een klein appartement en hang 's avonds m’n was op en als ik de volgende dag 's avonds thuis kom van werk is het meestal droog dus heb er totaal geen last van. Ik heb trouwens nooit een droger gehad, wist niet dat het zoveel uur duurt tot de boel droog is? Is dat altijd zo?
Ik zou hun appartement niet perse klein willen noemen haha. Het heeft twee verdiepingen en een extra kamer.
Ik gebruik de droger voor beddengoed/handdoeken etc. Gister avond beddengoed gewassen, daarna in de droger en kan na 1 uurtje in de droger mijn bed weer opmaken. Dus denk dat ze een beetje een crappy droger heeft gekocht, of een soort traag eco programma gebruikt.
Ik snap het ook niet nee. Ze zei ook dat ie “goed is voor het milieu”, vond ik grappig.
Wij doen onze handdoeken en beddengoed in de droger. Duurt 1.5uur denk ik en dan is het helemaal droog. Misschien moeten ze nog het juiste programma vinden? Ik zou gek worden als hij zo lang bezig is en het dan nog steeds niet droog is haha
Bij ons geeft de droger ook soms 2,5 uur aan en dan is hij in 1,5 uur al klaar. Ik gooi er echt alles gewoon in, er is ook een standje delicaat die ik vaak gebruik voor kleding (zelfs panty’s en bh’s).
Beddengoed vind ik juist het minste fijne om in de droger te doen omdat je dan zo’n bal krijgt waarin het midden nog vochtig is, dan moet je tussendoor even uit de knoop halen verder scheelt het echt een hoop tijd want ik heb de was in 10 sec van de wasmachine naar de droger geladen. en de was ophangen ben je al gouw 15 min mee bezig. Ook vind ik het fijn dat het minder kreukt of dat er geen gekke vouwen in zitten. door de warmte worden de kreukels er een beetje uitgestoomd als het ware en worden de kattenharen/stofjes opgevangen in het filter. Je hoort het, ik ben fan
Snap ook nooit dat mensen soms de hele dag bezig zijn met ‘de was’. Ik heb dat echt in 5 minuten gedaan en terug in mijn kast gelegd, de machines doen toch alles? (ik strijk niks)
Ik heb een wasdroogmachine en dat ding staat met wassen en drogen makkelijk 7 uur aan. Dat voelt wel als een hele dag maar doe er natuurlijk niks aan ondertussen
Echt weer een duffe discussie die door Bonnie’s vlogs ontketend wordt;p
Ik woon op 95m2, heb een extra kamer (die gewoon gebruikt wordt als hobbykamer dus geen ruimte voor wasrek) en ik vervloek nog iedere keer ik linnengoed was dat ik geen ruimte meer heb voor een droger.
Als mijn beddengoed en handdoeken hangen te drogen wordt het in huis in de herfst/winter (wanneer de ramen gesloten zijn) al snel muf/vochtig, soms zelfs met schimmelvlekken rond de ramen, waar het vocht condenseert op de koude muren, als gevolg.
Ik droom dus zowat van een droger, maar dan wel eentje die alles écht droog krijgt natuurlijk.
Echt heel vreemd! Ik kwam hem ineens tegen bij oudere posts toen ik iemand aan het stalken was. Onder zijn laatste post zijn er ook een aantal mensen die vragen wat er aan de hand is en waar hij is
Warmtepomp droger is wel de meest zuinige en groene droger die er is op het moment.
Snap ik, maar dan zou ik er geen kopen puur voor beddengoed en handdoeken
Ja ik snap ook wel hoe ze het bedoelde maar het apparaat aanschaffen + het gebruik an sich is gewoon niet goed voor het milieu. Ook al is dit misschien een milieuvriendelijke versie.
Maar ik snap wel dat je een droger hebt/wil, wil ik ook, haat dat de was overal hangt.
Snap alleen niet dat iemand er een wil die er uren overdoet, veel herrie maakt en dat je was dan alsnòg moet ophangen.
Ze zei toch dat hij al na 1,5 uur aangaf klaar te zijn ipv de 3 uur wat het in eerste instantie was? Dan kan het goed dat het beddengoed dus wel droog was en de handdoek langer de tijd nodig heeft dan die 1,5 uur.