Amen
Bij die box is het toch ook wel boerenverstand wat het moet doen hoor: als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook.
Maar feit is: er bestaan genoeg boxen waar je wel waar voor je geld krijgt. Hoe hadden fans kunnen weten dat dat hier anders zou zijn? Ik noem maar de vroegere beautybox en het huidige zustainabox. Soortgelijk principe, maar je krijgt er wel echt iets bij. Dan kan het nog steeds niet bij je passen, maar het ziet er voor minder geld een stuk waardevoller uit. En het is niet zo dat Monica met haar contacten niet iets toffers had kunnen maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een monica geuze box heb besteld en mede dankzij de reacties hier op het forum besloten heb hem terug te sturen en het er niet bij te laten. Ik vond het in eerste instantie een beetje beschamend dat ik erin was getuind… Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met goodieboxen, dus ik dacht ik probeer het weer eens. Vooral omdat de box 70 euro was, dacht ik dat er waarschijnlijk wel één of twee mooie producten in zouden zitten (de zonnebril en een mooi sieraad). De rest zag ik als bonus. Maar zoals jullie al hebben gezien was de box zwaar teleurstellend. Wonder boven wonder heb ik mij in kunnen houden met de koekjes en kauwgom. Wel had ik het verpakkingsmateriaal al weggegooid maar de producten zijn ongebruikt dus heb ik de box teruggestuurd. Wat extra zuur is, is dat ik nu in totaal meer dan 10 euro aan verzendkosten kwijt ben die ik hoogstwaarschijnlijk niet meer terug krijg.
Wat mij verder nog opviel aan het magazine (die ik wel even heb doorgebladerd) is dat daar wel een aantal foto’s in stonden van ZL. Terwijl ze haar niet meer herkenbaar in beeld wilde brengen dacht ik (geen oordeel verder gewoon een constatering). Het magazine was verder niet heel bijzonder, brieven van haar vrienden en wat interviews. En dingen als Monica’s sportschema en favoriete snacks. Van heel de box vond ik het magazine wel het leukste en je kon zien dat ze hier het meeste tijd in had gestoken. De rest van de box was troep.
Door al het gepraat over de monica box moet ik steeds denken aan de misslipgloss box. Ik heb die toen besteld vanwege de krullers (wilde ik al heel lang). Heb het even nagezocht wat daar in zat en dat was iig beter dan dit voor m’n gevoel.
https://www.womanistical.nl/unboxing-misslipgloss-goodiebox-2/
Ik gebruik de krullers, lipstick, nagellak en de mok nog steeds. (al moet ik wel zeggen dat ik alleen de krullers ook zelf besteld zou hebben)
Monica’s sportschema? Wanneer sport zij dan?
Inderdaad dat is nog eens leuk voor 35 euro. Je krijgt best wat fullsize producten, krulset en nog een heel pakket tijdschriften. Als je daarvan houdt vind je al snel zo’n box het waard.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook al af haha
Aaah brings back memories. Zo’n leuke box was dat
Er staat nu ook een artikel over de box op de NOS, kan hem alleen even niet linken.
En weet ook niet of deze hier al genoemd is
Haha ja, er zijn gisteren meerdere quotes daaruit besproken
Als je een bestelling terugstuurt naar een webshop (compleet) heb je recht op alle kosten, dus ook verzendkosten, retour. Heb je die niet terug gehad? Retourkosten zijn wel voor je eigen rekening.
O okee dat wist ik niet, dankje! Ik heb nog helemaal niets gehoord en ook nog geen geld teruggekregen maar ik ga erop letten
Wow Ze heeft 10 vuilniszakken aan kleding en schoenen uit haar kledingkast gevist en dat gedoneerd aan de kringloopwinkel. Zij hebben het weer verkocht en de opbrengst (€1240) gaat naar de kledingbank. Goeie actie! Maar hoe kom je aan zoveel kleding?! Er hingen rekken vol met alleen maar kleding van haar en dan heeft ze thuis alsnog een goedgevulde kast over
Waarom zat er een clownsneus in???
Haha ja ik kijk haar video’s regelmatig maar ik was alsnog verbaasd. Ik zou dat echt niet aan kunnen, zoveel spullen in huis.
Er zat ook een clini knuffel tussen, Toet. Die was echt mega chill, heb daar echt lang mee geslapen! (maar vandaar dus die neus)
Deze box is zo leuk! Als Cynthia dit een paar jaar geleden voor elkaar kreeg, waarom kan Monica geen fatsoenlijke box maken? Misschien dat Cynthia er meer aandacht aan besteedde?
Deed me ook denken aan deze box van Mascha. Die wilde ik zo graag.
Omg en deze bestond ook nog
Denk dat ik die van Cynthia het leukste vind dan
Die van Cynthia was zeker tof. Ik heb er ook nog wat dingen van, zoals de mok en die handschoen om je make up te verwijderen. Zo zie je dat iets fatsoenlijks ook jaren later nog gewaardeerd wordt . Die blush heb ik daadwerkelijk opgemaakt. Dat is me in mijn verdere leven met nog geen 1 blush gelukt