Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ze gaf aan dat ze dan een baan zou willen waarbij ze meer sociaal contact heeft. Lijkt me dat dat wel goedkomt hoor. En daarnaast zijn er nog banen waarmee je op de ‘normale’ werkdagen gewoon vrij bent en in het weekend werkt, overigens geen idee of ze die mensen in haar omgeving heeft.

Maar ik vond haar ook wel erg dramatisch doen ja haha.

Huh Lotte en Sarah groeien toch ook niet? Die zijn al jaren bezig (vooral Lotte) en zijn het nog steeds net niet.
Ik denk dat Bonnie nog wel eerder potentie heeft om te groeien, aangezien zij altijd wel creatief is.

16 likes

Ja oke, het is zo dat mensen niet per se alle dagen altijd werken (of op weekdagen) natuurlijk, maaar zoals ik het ervaar, merk je wel dat mensen het drukker hebben met werk/verplichtingen en ook als ze een dag vrij zijn, niet per se willen afspreken met vrienden. Het lijkt me dat de mensen in het leven van Bonnie dit (gedeeltelijk) ook gaan krijgen.

Ik hoorde dat van die baan/werkplek inderdaad maar ik dacht dat ze zei ‘als ik Nick niet had’, dus dat had ik gemist, maar dan denkt ze er inderdaad wel meer over na dan ik dacht!

Ooh ja nu je dit zegt bedenk ik me ineens weer dat ze inderdaad zei ‘als ik Nick niet had’, je hebt helemaal gelijk! Lijkt me dan misschien gezonder als ze nu ook al wat vaker met anderen werkt, Nick zal ook niet altijd vrolijk en vol energie thuiskomen neem ik aan (en zo wel, hoe dan?!).

1 like

Ja en sowieso heeft Nick hopelijk ook nog een eigen leven, al vind ik altijd dat zij wel echt veel samen doen. Maar goed dat is een aanname en mijn eigen perceptie.

1 like

Haha ja, nu merk je ook dat hij veel vermoeider is. Ik dacht altijd al: hoeee heeft hij de energie. :grimacing:

1 like

Ik bedoelde het dat Sarah en Lotte terugvallen op hun make-up en deals die ze daarmee sluiten. En dat betekent meer inkomsten. Maar misschien slaat dat eigenlijk nergens op.

Verspon sisters zijn weer lekker bezig.

Dit ruikt toch naar Spon?
Hoevaak ga je de rental organisatie noemen? Maar er staat natuurlijk niets bij…

Weet niet in welke wereld jij leeft maar ik beleef de herfst net als Bonnie

7 likes

Dit is het begin van de eerste zin :sob: Ik heb dus niet eens verder gelezen…

25 likes

Poooh wat een saaie video van Willemijn die op Maik past. Ze doet niks? Hij gaat slapen en ze spelen een beetje. Martine ging tenminste nog ergens naartoe etc.

2 likes

Nou ze heeft pabo gedaan en woont in Rotterdam, zelfs als ze een gat in haar CV heeft waarin ze dus niet in het onderwijs gewerkt heeft wordt je daar nog makkelijk aangenomen op een school hoor. Hoeft zich echt niet druk te maken over de toekomst en werkloosheid.

3 likes

Ik denk niet dat @Dragoste het zo bedoelde? Meer als in hoe gaat ze haar dagen vullen. Ik dacht dat bonnie de keuze had gemaakt nu fulltime dit te gaan doen in plaats van ook nog in het onderwijs werken. Als ze dat weer wilt, heeft ze vast binnen een mum van tijd een baan inderdaad!

1 like

Ja echt

En zij doet ook openbaar op internet alsof haar ouders geen inkomen hebben. Die moeder reageert er ook onder met iets als “maar dan hebben we nog wel inkomen”

6 likes

Waarom blijven zij als gezin communiceren via Twitter?! Lijpo’s.

36 likes

Ze dropt ook alles over die ouders online. Willen zij geen privacy?

13 likes

oeh als je even tijd hebt is dit wel ‘grappig’ om te zien. nina noemt een paar keer iets over anna, als grapje hoe vaak ze kalvijn popje liefje enzo noemt maar ik merk wel stiekem een irritatie haha. en ze gaan in elkaars chats kijken en daar komen ook wat minder leuke dingen uit :stuck_out_tongue: ook kay wordt een keer genoemd
nouja anyway als je tijd hebt wel een bietje juicy om te zien. het eindigt ook met een chat van kalvijn en een meisje waar nina volgens mij echt niet amused over is :stuck_out_tongue:

15 likes

Ik kan dat heel goed nadoen en het is mijn favoriete ding om irritant mee te doen

1 like

Ik zit nu de trouw- en honeymoonvideo van Laura te kijken en besef me steeds meer hoe bizar ik het vind dat ze dit allemaal willen delen. Zelfs op die speciale momenten zoveel bezig zijn met hoe je je leven laat zien aan mensen die je helemaal niet kent. Ook bij je trouwfotoshoot bezig zijn met RTL boulevard die wil weten wat je eerste reactie is na de bruiloft, pfff. En bij die honeymoon: ‘we hebben even 2 dagen voor onszelf genomen’. Mijn god, het is je huwelijksreis, ik zou met niemand anders bezig willen zijn dan met elkaar. Het is al heel vaak gezegd en niets nieuws hoor, maar ik zou nooit van mn eigen privéleven mijn verdienmodel willen maken.

6 likes

Annemerel is ook weer lekker bezig. Van de laatste vijf instagramposts zijn er 3 gesponsord. Snap dat ze nog even geld binnen wil harken, zo lang ze nog niet compleet irrelevant is geworden :yum:.