Dat vloggen in de auto is toch onwijs gevaarlijk?
Ze is te laat begonnen op youtube (minder dan 10k abonnees) en haar groei op instagram staat ook stil. Volgens social blade verliest ze zelfs volgers. Ze krijgt ook âmaarâ 1000/2000 likes per foto. Heb het idee dat ze het vooral van hardlooptypes/fitgirls moet hebben maar #spon voor mcdonalds past naar mijn idee niet echt bij haar doelgroep. Misschien dat haar blog nog goed bekeken wordt, dat weet ik niet.
Ugh, daar heb ik zoân ontzettende hekel aan! Kun je je voorstellen dat je in een ongeluk terechtkomt omdat de andere automobilist zo nodig zichzelf moest filmen en zijn/haar volgers moest vertellen wat zijn/haar favoriete ontbijt is of iets anders onbenulligs? mehhh
Vloggers die het weekend aanbidden⊠het enige dat ik denk is âbitch please jouw hele leven is een weekendâ
Begon hem ook echt te waarderen. Bijv besteed echt veel aandacht aan dit soort zaken
Heb hier zo om gelachen hahaha
Zijn er van de âoude bloggersâ nog die echt groeien? Want bij Cynthia staat het stil/loopt het terug, Annemerel ook, Mascha weet ik niet.
Bij Annemerel vraag ik me wel af hoelang zij nog geld en samenwerkingen krijgt. Die blog gaat toch nergens over.
ROFL
even een kort citaat van die gare site van Anna N.
Every issue is created with outmost care
Is goed meid
Ons bonneke heeft best een leuke jurk aan naar die bruiloft van die Sarah, maar dan trekt ze er van die gigantische Jesus sandals onder aan. Past niet zo bij elkaar
Ja echt jammer. Waarom geen mooie pumps, of platte nette schoentjes (omdat ze nooit hakken draagt).
Echt van die gare sandelen eronder blehhh
Haha eigenlijk moet iemand hier even een mailtje over sturen
Dit was ook mijn gedacht toen ik die foto zag. Waarom kon ik alleen maar denkenâŠ
En je moet inderdaad niet speciaal hakken dragen maar een mooi plat schoentje is iig beter dan dit.
Maar over smaak en kleur valt niet te twisten zeker
Idd,
En de broek van Nick vind ik ook niet mooi.
Ik vind de broek ook echt te kort. Maar dat kan ook liggen aan mijn fashion kennis.
Omdat er hier op het forum altijd discussies over zijn ben ik op de een of andere manier zo beniewd wat Bonnie & Nick (en Lotte) aan Sarah hebben gegeven voor de bruiloft haha. Ik zie echt zoân Xenos pakketje voor me
of een geurkaars van de TKMaxx
Ohh echt onvoorstelbaar.
Een beutypakket
om 7:14 :â) die man
en om 10:10 zoo cute
Ze zegt trouwens dat ze niets mag zeggen over een rechtszaak waar ze is geweest (waarschijnlijk de faillietverklaring van Nickelson). Waarom doet ze daar geheimzinnig over als de uitspraak toch al is gedaan.