Als je het allemaal “zélf” wilt doen, dan heb je toch helemaal geen garantstelling nodig?
Tbh het was 2 uur snachts en ik had een jointje op, dus ik heb dat vogelspotterstuk 4x opnieuw gekeken omdat ik dacht dat ik het droomde, maar nee was real.
Ja hier zat ik ook vreemd naar te kijken, het was allemaal heel apart. Ook omdat ze terwijl ze dat zei aan het eten was en het de hele tijd ging over dat Jamie als een vent kan eten (but sexy) dat ze heel lomp kan praten (But sexy) en toen kwam dit stuk en ze zat daar zo zelfvoldaan en werelds op die klapstoel over Alain’s scharrels te praten.
om dat te kunnen kijken zou ik ook gebruik maken van verdovende middelen.
Competitie voelen met de mensen waar jouw vriend in het verleden seks mee heeft gehad vind ik zo sneu. Ik mag toch hopen dat mijn vriend in de vele jaren die hij seksueel actief is geweest voor wij elkaar ontmoetten weleens goeie seks heeft gehad? Er zit ook zoiets raars in alsof seks een techniek is die je beheerst om de man zo goed mogelijk op te geilen of klaar te laten komen.
<3 Sweater weather <3
Sweater en weather rijmt helemaal niet eens
Best een tongbreker als je het vaak achter elkaar zegt
Wel in het Amerikaanse valley girl accent, waar ‘herfst = gore geurkaarsen, een dunne trui (want in California is het nooit koud of regenachtig en je fietst toch nooit), pumpkin spice lattes, donkere kleuren op je nagels, Halloween en pompoen versieren’ op onverklaarbare wijze uit naar Nederland getransporteerd is.
Iel ik haat overdreven Amerikaanse accenten
Kan allebei
Ik vind herfst ook heel leuk hoor, vind het wel gezellig en eindelijk is het weer sociaal geaccepteerd om onder een dekentje op de bank warme chocomel te drinken met kaarsjes aan.
Ik erger me alleen kapot aan die prullaria die Bonnie elk jaar weer uit de kast haalt. Word daar zo kriegelig van haha, maar goed ieder z’n ding.
Vreemde klauwtjes hebben ze ook allebei daar beneden.
Mooi ook die klauw die dat Bosje rozen dat pas over een week uit komt, lekker stevig vastgrijpt.
Was zij van zichzelf niet basisschooljuf? Want dan moet ze die herfsttafelkriebels natuurlijk wel kwijt nu ze niet meer werkt als docent.
HAHA ja de herfst tafel en de Halloween tafel en de kerst tafel
Ja waar moet al die herfstbladeren-in-zware-boeken-drogen en poppetjes-maken-van-kastanjes-en-sateprikkers energie nu heen?
Ja die vreselijke riem die nog stamt uit hun Vanilia tijd
Ik kijk de nieuwe vlog van Bonnie en ik ben echt heel benieuwd wat haar plan is voor de toekomst. Ze voelt zich helemaal rot omdat ze geen afspraak met iemand heeft of kon maken overdag en Nick de hele dag weg is. Als hij ooit afgestudeerd is dan zal hij alle werkdagen weg zijn en als haar vrienden zijn afgestudeerd dan moeten die op werkdagen ook gewoon werken.
Ik vraag mij dat ook weleens af. Ze groeit ook niet echt, zoals bijvoorbeeld Lotte en Sarah wel. Dus het blijft dat een beetje zoals het nu is, lijkt me.