Pff ze stelt ook de hele tijd de vragen terug: ‘en jij?’
‘Hoe is het om Jamie Li te zijn?’
‘Leuk, voel me goed blabla. Hoe denk jij dat het is om Jamie Li te zijn?’ Huh??
Pff ze stelt ook de hele tijd de vragen terug: ‘en jij?’
‘Hoe is het om Jamie Li te zijn?’
‘Leuk, voel me goed blabla. Hoe denk jij dat het is om Jamie Li te zijn?’ Huh??
Nou gelukkig maar. Dit is veel beter.
Gelukkig heeft ze wel zelfkennis #altijdblijvenzeuren:
Gelukkig voor de werknemer dat er proefperiodes bestaan. #rennen
Blank is een woord met een positieve ondertoon, daarom werd het vroeger gebruikt. Blank = rein zeg maar. Alleen nu zegt natuurlijk niemand dat met die achterliggende gedachte.
Ja dat snap ik. Maar in de originele post stond dat het ieder een eigen voorkeur heeft voor benamingen zoals blank/zwart/ donker en wit. Ik snap waarom ik zwart en blank niet prettig vind door inderdaad de betekenis van het woord blank. Maar ik weet niet hoe dit zit bij witte mensen. Waarom het voor witte mensen een gevoelig punt is om wit, of iets anders genoemd te worden.
Misschien is het beter als we de discussie voortzetten in het white privilege topic want ik voel al een klacht aankomen haha
Oh god wat een dommie.
Oh dan begreep ik je vraag verkeerd (mij boeit het ook niet hoe ik genoemd word. Meestal is het trouwens geel)
Ik vind eerlijk gezegd mensen die moeite hebben met wit genoemd worden in plaats van blank ontzettende zeikerds. Get gewoon with the programme.
Haha ja EENS. Stel je eens niet zo aan
maar goed, back to youtubers: ik heb zo geen zin om naar Jamie Li te gaan kijken, ik vind haar zo wereldvreemd
Maar wat gaat Sanneke dan nu doen? Naast azijn pissen bedoel ik.
Mensen die daar moeite mee hebben vind ik a) erg naarstig op zoek naar slachtofferschap en b) verdenk ik ervan dat ze zelf zwarte mensen weleens wat anders noemen
Maar inderdaad back to beuty, een leuke poll voor de vrijdagochtend:
Als je een tijdje geen seks hebben gehad met je (mannelijke) partner, noem je dat:
0 stemmers
Dat noem ik: Jami Li’s probleem
Zielig voor je man dat je zo preuts bent.
De heer heeft mij niet op de wereld gezet om losbandig te wezen.
Maar WEL als zaadcontainer voor de man die jou gekozen heeft.
Het zaad kruipt waar het nie… ow wacht. Verkeerde.
Ik vond het door haar domheid vermakelijker om naar te kijken dan een vlog van een willekeurige YT’er van de afgelopen tijd.
Dan wel ‘grammaticafout’ hè!
Ben erg benieuwd naar de bruiloft van Sarah Rebecca. Vooral naar haar jurk ook!