Oh, dat had ik wel zo opgevat eigenlijk!
Dat snap ik wel. Maar het zou wel heel raar zijn als je mensen dingen gaat verbieden. Dat zou ook niet werken. Het gaat meer over het bewustzijn en credit geven waar dat gepast is.
Maar die links die je geplaatst hebt vind ik heel informatief en verhelderend!
Ohja, dat klinkt ook wel logisch. Ben meteen even in het white privilege topic op zoek gegaan naar meer hierover. Dankjewel!
Had het ook niet heel goed verwoord sorry!
Liever niet!
Ik vind die bril niet zo leuk ook, beetje te groot montuur ofzo voor alledaags. En ik stoor me een beetje aan hoe ze haar tanden klemt. Ok, dit was heel zuur. Daar ben ik me van bewust
De thumbnail van haar nieuwe vlog is ook topless vanachter met klein broekje in de bios #sexsells
Bios=bips
Inteelt verhaal? Dit klinkt heel interessant.
Haha ik moet t nog zien, maar in de promo was ze al uberkut
Ik kijk m voor je #nolife
Tim solo op een tandem, het zal artistiek zijn, geposeerd voor een veerpont. Jamie komt aanlopen in een outfit van de coolcat circa 2003. Jamie zegt dat het een kunst is sexy te zijn als je tired bent. Vind je me sexy vraagt Jamie? Tim denkt van wel. Hij vraagt of Jamie op de tandem wil en voor ze nee kan zeggen, zegt hij dat ze maar zin moet maken. Lekker bezig Tim. Jamie springt achterop en ze zijn ineens op Texel. sfeershot van âwe zijn er bijnaâ Er staat een tent, Jamie lijkt op een brugklasser met haar tas tot diep in haar haarlijn.
Ze klimmen in een tent, Jamie is Fucking trots op dr boek en dr tas kost 800 euro en haar duurste tas was 3100 euro. Even wat gezellige facts. Ze relaxen met een redbull light. Small talk is niet echt een succes; Jamie vindt niet per se veel van bomen maar zijn blij dat ze er zijn. sfeershot van RGKs Tim gaat voor de kill âhoe is het om Jamie li te zijnâ, Jamie heeft ineens een heliumballonstem en piept dat het Fucking leuk is Jamie Li te zijn. Tim gaat als een serieus journalist door: âje hebt kritiek gehadâ. Jamie noemt het een boekenrel, ze waren al bij de 4e druk toen alle zure kantoortrutten begonnen te janken. Jamie vindt haar boek zelf gezellig en positief en hoorde verbaasd aan dat mensen vonden dat ze verkrachting goedkeurde en dat ze gedwongen zou zijn tot seks (letterlijk wie zei dit?) maar dat vond ze âehhh ja jammer, wel jammerâ. Haar boek gaat over hoe je je leven kan inrichten, vooral qua uiterlijk. ALles is met een knipoog en zelfspot, ze vertelt je niet hoe je het moet doen, maar wel hoe Jamie het zou doen.
Jamie gaat in op kritiek: zonder context slaat zin maken nergens op maar als je het boek leest is het logisch. Tim vraagt: âmoeten mannen hun zaad kwijt?â Jamie: ânee nee het hele boek is eigen ervaring, ik merk dat als de zak vol is en niet is geleegd dan begint er spanning te komen en dan denk ik waarom is het zon raar sfeertje en dan denk ik Ohja we hebben al een tijdje geen seks gehad, wat jammer, ik wil ook seks hebben, ik moet ff mezelf daartoe zettenâ. We hadden eigenlijk een andere pagina viral moeten laten gaan waarin Jamie tips geeft om zin te maken want Jamie vind het leuk om zin te maken en dan heeft ze seks. Maar ze ligt dus niet gedwongen seks te hebben want ze maakt eerst zin met haar tips.
Niemand had klachten tot de 4e druk, toen heeft Tim Hofman met een âeigen sausjeâ (goeie woordkeus Jamie) de âmannen moeten hun zaad kwijtâ zonder context de wereld ingegooid. Maar Jamie heeft dus geen gedwongen seks, No worries. Ze had gedacht dat er koppen in de kranten kwamen dat ze als ANTERPERNOER zo open was over seks, maar niet dit. Jamie vindt dat Alain wel een boek kan schrijven over dat vrouwen ook bevredigd moeten worden, want ze heeft geen zin om dat in haar eigen boek te schrijven. âHet is mijn boek, kom nouâ.
Het er leuk uit moeten zien bij je bevalling was een grap âduhhhhhâ. Wtf er komt ineens een vogelspotter aanlopen bij de tent van Tim en Jamie. âHet lijkt wel Afrikaâ, verzucht Tim. Ze zijn nog steeds op Texel. Tim snapt niet hoe een verrekijker werkt, maar uiteindelijk spot hij een âdol-aarsâ een vogel die bekend is om zijn âdollige aarsâ. Ik bedenk dit ook niet. Tim zingt ineens Toto maar dan net niet: âI Guess it rains down in Africaâ. meer campingsfeerbeelden met daaronder Toto-Africa. âIk ben de realest vlogger out thereâ zegt Jamie. Ik weet niet of ze het nog steeds over Afrika of Texel hebben. Jamies insta is haar visie, haar vlogs zijn real. Ze zijn weer aan het vogelspotten, Tim vraagt zich af hoe een vogel de wereld ziet. De vogelspotman zegt âals een gedekte tafelâ (again, ik vezin dit niet) Tim vraagt Jamie naar haar lievelingseten âik vind worst echt heel belangrijkâ zegt Jamie. Jamie gelooft niet in God maar âeen soort van wel dat iemand na de dood een ja eh een geest isâ. Tim vraagt als welke vogel Jamie wil reĂŻncarneren (ik snap dit ook niet meer) ze zegt iets over een gekleurde vogel. De vogelspotter maakt een formidabele grap door te zeggen dat hij wil terugkeren als âreinkanarieâ (trouw met me pls)
Jamie vind onbereikbaarheid sexy, ook als haar vriend geen tijd voor haar heeft. Dan denkt ze âooooooooh projectjeâ. Alain en Jamie zijn twee keer uit elkaar geweest en als Alain dan verteld over zn scharrels uit die periode gaat Jamie âdaar hartstikke goed opâ. Ze wil er dan extra projectje van maken âomdat een ander wijf erover is geweestâ. Ze baalt dat ze al die verhalen al kent en zou bijna willen dat Alain meer scharrels had gehad. De dag van de rel van dr boek was ze bij familie en dat vond ze gĂȘnant maar Jamies moeder fluisterde in Jamies oor dat ook zij vind dat mannen hun zaad moeten dumpen, dus dat was allemaal prima. Wij moeten gewoon niet zo preuts zijn.
Oké dat was saai, doei.
Hahahaha een like is niet genoeg! Wat heb je dat grappig geschreven, doe je ook boer zoekt vrouw en grenzeloos verliefd etc?
Wauw na dit alles gelezen te hebben, voel ik medelijden voor haar. Is ze nou echt een beetje dom en kortzichtig of is heeft ze zichzelf ooit een typetje aangemeten waar ze nu niet meer mee kan stoppen. In welk hokje past dit precies? Is Jamie Li nou een cool girl 2018. âGoed gaanâ op de scharrels van je ex? Hahahah waar the fuck haalt ze dat nou weer vandaan. Jeetje wat een troep.
Waar zit de gevoeligheid in het gebruiken van wit in plaats van blank? Of andere benamingen voor witte mensen? Ik denk ook niet dat het zijn intentie is om niemand te kwetsen. Zijn intentie is meer bewustzijn scheppen en verandering in gang zetten.
Tenenkrommend dit! Vooral dat Engels. Grove grammatica fout.
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij heel bijzonder.
Lol dit was zoân goed vermaak in de trein. Thanks for thissss
Terugkeren als reĂŻnkanarie
Ik zat af en toe echt te twijfelen of je dingen niet erbij had verzonnen maar tegelijkertijd dacht ik dan: dit is zo raar, dit verzint nĂemand.
Ik snap veel niet uit het boek, maar dat over die seksuele bezitterigheid dan weer net wel. Ik heb dat ook bij mijn vriend, vooral in het begin. Als er dan een ex-scharrel ter sprake kwam, dan werd ik heel territoriaal en wilde ik gelijk seks haha.
Wauw wat is ze toch rauw