Hahaa jaaa echt een geweldige video :D! Ze gingen zelf ook helemaal stuk om hun eigen grappen, heerlijk. Ook omdat ze normaal echt een jonge doelgroep hebben.
Deze kwam ik tegen, geweldig word hier melig van :’)
Dit liedje sluit mooi aan op die belachelijke (goedkope) shopdrang van bepaalde youtubers:
Als het een “inside joke” is, moet je het ook vooral op een openbare plek neerzetten waar niemand er dus iets van begrijpt. Blegh begin echt steeds meer van hun te walgen
Parijs, nu alweer? Ze zijn nu wel echt van die werkende moeders! Jelle, gijs en Maik zijn nog veel te jong voor een sleutel om hun nek
Ik vind dat zo’n vreemde foto, iets klopt er niet aan. Ik denk dat het is dat ze met haar schoenen op de bank zit haha.
En waar ze naar kijkt is raar. Haar kont?
Ja de houding is ook ongeveer net zo ongemakkelijk als toen ze voor die sponfoto in de trein zat te ‘slapen’ haha
Maar ik ben wel benieuwd naar de vlogs Ze zullen misschien wel weer met de trein zijn gegaan in samenwerking met de NS?
En morgen heeft willie een kater door un verre de vin rouge #qui#qui
ja hallo dit is een business trip he, voor powervrouwen. Na alle meetings even een wijntje moet kunnen, work hard play hard! En anders ga je maar home
Kleine shock: ik keek op de insta van JeanPaul (een van de juryleden bij hntm) en hij heeft een hele story gewijd aan racial appropation. Hij heeft hem ook gehighlight, zodat het op zijn page blijft. Hij heeft hierin video’s geplaatst van Koen Kardashian en Romy (van Anna), waarin hij een grote facepalm geeft voor hun gedrag. Bijvoorbeeld dat Romy vlechtjes in heeft.
Hij lijkt super close te zijn met Anna, en dit zijn echt haar maatjes? Vind het wel echt tof van hem. Ook al zijn het vriendjes van, toch laten zien dat je iets niet ok vindt.
Heeft ie ook een keer gedaan met een foto van dat sierraden merk zinzi(?) van Fatima waar Kim Feenstra altijd model voor staat.
Echt? wow had ik totaal niet van hem verwacht allemaal haha, hij komt juist over als iemand die er heel graag bij wil horen en daar alles voor doet
Wat was daar toen mis mee?
Dat de oorbellen creolen werden genoemd.
Mag je geen vlechtjes in?
Nee, in ieder geval niet in de stijl die Romy droeg. Ik geloof dat het corn rows waren.
Dit legt naar mijn idee wel goed (maar heel beknopt) uit waarom dit cultural appropiation is.
De link naar het artikel. Is veel over te vinden op Google!
Betekent niet dat witte mensen ze niet mogen dragen. Het zou alleen fijn zijn als er een bepaalde bewustzijn.