Ja die idd. Die foto alleen al ziet er ook zo ’ natuurlijk en ontspannen’ uit.
Hahahaha ja snap je frustraties, dit is ook waarom ik gestopt ben met kijken. Naast dat dat hele gedoe over die webshop me niet boeit kan ik ook slecht tegen al dat gezeur inderdaad. En tegen het feit dat ze altijd zo chagrijnig doet tegen haar vriend terwijl ze blij mag zijn dat hij haar überhaupt wil helpen. En de ene weekvlog zeurt ze dat ze wil afvallen en drinkt ze alleen maar sapjes (wat sowieso onzin is) en de volgende week zie je haar weer allemaal sushi en burgers naar binnen proppen
Ja ze gaat nu van modifast shakes de ene dag naar de andere dag smullers en burger king. Moet ze lekker zelf weten, als ik dat zou willen doen zou ik dat ook lekker gaan doen, maar hou dan toch op met dat gelul over nouuuu de weegschaal beweegt niet, ik voel me opgeblazen, om vervolgens met de auto door de burger king drive te gaan
Ik kijk de backstage video van Annic en het is inderdaad, zoals ze zelf zegt, niet normaal.
Maar dan bedoelt zij dat positief en ik bedoel dat dit NIET NORMAAL is. Wat een decadentie bah bah en ik kan geen buskruid meer zien.
Gipskruid bedoel ik dus.
Maar omg die ballonnen die allemaal lek geprikt worden, zo zonde!!!
Annemerel is toch sowieso de koningin van de herhaling
Dit is van toepassing op werkelijk waar elke photodiary/sneakpeek/diashow van mijn leven.
Jezus man al die instamutsen/vloggers/bloggers zijn toch ook gewoon ratjetoe loco ratsgek?
Of gewoon enorm aandachtsgeil?
Iedereen gaat ook gewoon steeds meer op elkaar lijken. Allemaal zelfde spon deals, zelfde bewerkte foto’s, zelfde opgespoten lippen, zelfde poses, zelfde rare creatieve outfits…
Die duim omhoog
Ja ik vind het heel erg leuk dat ze elkaar gevonden hebben. Maar hij lijkt zo weinig inhoud te hebben? Staan ze in Rome en het enige waar hij zich voor interesseert zijn looptrainingen en tijden. Bij Annemerel vind ik de reisvlogs erg leuk omdat ze heel fanatiek op pad gaat, veel doet en ziet. Maar met hem erbij is voor mij nog een beetje wennen.
Ik heb net de vlog van Massa gezien. Titel is ‘waarom ik ineens zoveel boks’, maar na het kijken daarvan weet ik nog steeds niet waarom ze zoveel bokst. Ja, blijkbaar voor een project of iets, maar het was mij niet duidelijk. Vond de vlog ook anders dan normaal.
Heb de vlog niet gezien maar in haar Instastory gister vertelde ze dat ze meedoet aan Boxing stars oid. Een programma op RTL 5. In het Beutyblogtopic is het ook besproken.
Hmm, ik vond haar in het autostukje best duidelijk vertellen dat ze meedoet aan een programma waarbij ze tegen andere BN’ers gaat boksen? En dat heet boxing stars, ze is ook gekoppeld aan een bekende bokser uit Schiedam en daarom bokst en sport ze nu zo veel.
Oh oops, heb dat dan niet bewust meegekregen.
Ik heb de video nog niet bekeken maar super slim om onbekende Alie express shit op je gezicht te smeren.
OKay ik kijk nu pas deel 3 van shane en zn sensatie zucht en hoewel ik zn excuus en disclaimer aan het begin wel goed vond, zodra die eruit waren begon zn gespeculeer weer? Ik kan ook wel gaan zeggen “ik speculeer niet” en ondertussen iedereen gaan diagnosticeren in niet correcte eigenschappen en stoornissen, maakt het ook niet goed?
Waarom kan hij niet gewoon “onderzoek” doen ZONDER de “psycholoog” uit te hangen. Of anders, met heel veel psychologisch onderzoek en heel veel nuance. Maar dan is het niet zo dramatisch en dan is er veel minder sensatie en dan kan shane zn grote ogen niet opzetten en beangstigd lachen en zuchten
Ik kijk de video van Rutger en normaal ben ik echt helemaal niet van de onderbroekenlol maar ik vind deze echt hilarisch. Vooral tussen Rutger en Denise, ze zijn zo lekker dom aan het doen en lachen gieren brullen. Net Geer en Goor
Oooh ik heb nog niet gekeken maar ik geniet altijd zo erg van de 24furkitchen videos haha. Richard vind ik ook zo’n geniale kerel. Die foto die tijdens Rutger z’n feestje gemaakt werd van hem en die nu in z’n wc hangt (te zien in een vlog) vond ik ook echt zo leuk haha. Heb hard op gelachen
Haha kwam hier ook om er over te posten, echt een grappige video!