Dit is door de bewerking net een Sim/wassen beeld.
Ik vind het ook een beetje eng
Gelukkig kunnen we Sophie nog wel herkennen aan haar eeuwig warrige wimperextensions
Photoshopt ze nou zelf dr moedervlekken weg?
Ik vind die eeuwige loodzware wimpers bij haar irritanter, lijkt alsof ze haar ogen amper open kan houden door al het gewicht.
Ja dat lijkt voor mij de overeenkomst, die Nina heeft ook flinke nepwimpers op toch
Ik ben best benieuwd of Anna ooit nog in haar nieuwe huis gaat wonen. Maar omdat ze niet meer vlogt zullen we het niet snel te weten komen denk ik, volgens mij wil ze niet zoveel privézaken meer delen.
Ze heeft het huis ook nauwelijks nodig met al dâr sponreisjes.
Hoe bedoel je dit? Dat huis moest toch nog gebouwd worden of is dat inmiddels af?
Geen idee of het al af is, ze heeft het ergens begin vorig jaar gekocht dacht ik. Ik kan niet vinden of het al opgeleverd is. Het zit in een monumentaal pand dus het hoeft niet vanaf de grond gebouwd te worden lijkt me, maar ik weet niet hoe lang zoiets dan duurt.
haar mond is helemaal scheef hier?
Geloof dat ze ergens afgelopen jaar zei dat het minimaal 1.5 jaar duurt. Ze lijkt een beetje te overnachten bij familie en vrienden als ze in NL is? Via Instagram heb je natuurlijk geen goed/compleet beeld daarop.
Ja dat vind ik dan wel jammer. Ik vind nieuwe huizen altijd wel leuk om te zien ook met de inrichting enzo, maar ik gok dat ze daar bar weinig van gaat laten zien. Volgens mij is/wordt het wel een heel mooi appartement.
Huh? Wat een raar gezicht⊠lijkt inderdaad een lipjob gone wrong?
Zonde al die nieuwe tatoeages bij Monica. En ja het is haar lijf en als zij er maar blij mee is blabla.
De drempel is denk ik ook wel weg als er iemand bij je thuis langskomt ipv dat je naar een shop moet. Maar vind echt dat ze lelijke dingen heeft laten zetten.
Pfff, Annemerel alweerrrr met een spon-post op instagram. Vind het echt niet meer leuk worden zo.
Ik vind ze allemaal leuk! Allen die 1/2 op haar vinger samen met Lars vind ik lelijk. En zo 1998 om een tattoo met je vriendje te laten zetten, wat dom.
holyballs kijkt iemand wel eens vlogs van charlotte blitzblum?
Ik eerst wel maar ben gestopt toen ze 90% van haar vlogs vulde met gezeur over die webshop van haar. Is er iets schokkends gebeurd in haar nieuwe vlog?
<3 mooi geschreven meis, canât not wait for fall weather to
Erg hĂš! En de blogs hebben amper niveau. Zo jammer dat ze niet wat meer moeite steekt in haar blog/Instagram.
Nouja nee niks schokkends, maar het is gewoon iedere week weer van de ene ellende in de andere, jeeezus, niks meer dan gezeik gezeik en nog eens veel meer gezeik
het leven is zĂłoooooooo zwaar, ze moet naar de groothandel om dingen voor haar webshop aan te vullen en het is daar zo heet en dan moet je ook nog vervolgens ALLE spullen die je dan gekocht hebt HELEMAAL sjouwen naar de auto, een verschrikking. Wat dacht je van ruben die dan niet eens mee wilt want, belaaachelijk, hij moet aan zijn school werken, nou weet je wat dan zoekt ie het maar lekker uit en gaat ie maar orders maken.
En dan na 40 minuten gezeik en gezever (oja en 23 reclames en de levensvraag waarom ik in godsnaam nog steeds niet op het kruisje gedrukt heb) krijg je te horen âik vind het echt niet leuk van die stomme reacties, doe toch normaal, een hele vlog met allemaal leuke dingen en dan pik je net 1 stom ding eruit, hou toch op joh, ik vind dat zo ontzettend irritantâ.
ik weet niet waar zij een hele vlog vol met allemaal leuke dingen heeft gezien, maar het barstte van zeur zeik en gezwam.